بستن

۲۴ هیات، شورای هیئات مذهبی گراش را انتخاب می‌کنند

هفت برکه: انتخابات شورای هیات‌های مذهبی، سی‌ام اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. اما از میان ۵۵ هیاتی که تشکیل پرونده داده و در سطح شهر فعالیت دارند تنها ۲۴ هیات که ثبت سامانه شده‌اند اجازه شرکت در این انتخابات را دارند.

به گزارش هفت برکه: محمد حسن نام‌آور، مسئول برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی گراش گفت:«تنها ۲۴ هیات حق رای دادن در انتخابات شورای هیئات مذهبی را دارند، هر چند ما در سطح شهرستان ۵۵ هیات داریم که پرونده دارند و فعال هستند اما طبق قانون تنها ۲۴ هیاتی که در سامانه تشکل‌های دینی، ثبت شده‌اند اجازه‌ی حضور در این انتخابات را دارند. ما از سایر هیات‌ها درخواست داریم که برای حضورشان در این انتخابات از فرصت باقی مانده استفاده کنند و برای ثبت سامانه اقدام کنند.»

نام‌آور در ادامه با اشاره به تاریخ برگزاری انتخابات می‌گوید:«انتخابات شورای هیات‌ها سی‌ام اردیبهشت ماه برگزار می‌شود اما داوطلبین برای ثبت‌نام در این انتخابات تنها تا پانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند.»

پیش از این پنج دوره انتخابات شورای هیات‌های مذهبی برگزار شده است. علی‌اکبر فتحی، غلام عباس سپهر، ابوالفضل دیباچی، مرتضی زارعی، یعقوب مهرابی اعضای انتخابی پنجمین دوره از شورای هیات‎‌های مذهبی هستند.

طبق لیستی که نام‌آور از هیات‌هایی که ثبت سامانه شده‌اند در اختیار ما قرار داد، اسامی این هیات‌ها بدین شرح است. بقیه هیات‌ها نیز تا روز انتخابات فرصت دارند که مدارک خود را در سامانه تکمیل کنند.

چهارده معصوم علیه السلام
متوسلین به قاسم ابن الحسن علیه السلام
امیرالمومنین علیه السلام
 فاطمه الزهرا سلام الله علیها
حضرت سیدالشهداء علیه السلام
 باب الحوائج
 حضرت ابوالفضل علیه السلام – ارد

 عاشقان سیدالشهدا علیه السلام (ارد)
متوسلین به علی بن موسی الرضا علیه السلام
 صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
سینه زنی و زنجیززنی سیدالشهدا علیه السلام ارد
نورالائمه
محبین حضرت زینب سلام الله علیها
حسینه حضرت ابوالفضل علیه السلام
 بین الحرمین
سیدالساجدین علیه السلام
سینه زنی محمد رسول الله صل الله علیه وآل وسلم
محبان اهل بیت علیهم السلام
حضرت ابوالفضل علیه السلام
کتل حضرت عباس علیه السلام
 کتل و ذوالجناح
 جان نثاران حیدر کرار
امام حسین علیه السلام
 جوانان قمر بنی هاشم علیه السلام

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. سلام
    ببینید از هیات های ک در مجموعه تشکل های مذهبی ناساگ و تکیه شهدا هستن یک هیات ثبت سامانه نشده…این یعنی پشت کردن به جوانها و تکروی جناب عبدالکریم جعفری و پیشبردن علاقه و سلیقه شخصی خودش…در صورتی ک همین جوانگرایی در خیلی از گروهای مختلف شهر انجام شده و انصافا هم جواب داده…ولی جناب جعفری هییییچ اعتقادی به این قضیه نداره و فکر میکنه همه چی بر اساس پول میره جلووووو
    الان خیلی از گروها و هیات ها میبینیم ک بهترین و تاثیرگذارترین برنامه ها درسطح شهر دارن ک بودجه هم از جیب شخصی خودشون میذارن…وبحمدلله موفق هم هستن…ولی متاسفانه شاهد این هستیم ک در یک دهه گذشته مجموعه مذکور از نظر کیفیت و کمیت روز به روز بدتر و درمقابل از نطر هزینه و ریخت و پاش بیشتر و…خدا عاقبت هممون ختم بخیر کنه…

  2. خاب دیگه چی میشه؟ هر چی تعداد بیشتر باشه
    مشکلی از مردم برطرف میشه؟
    یه جا وایسین سینه‌تون بزنین زنجیرتون بزنین و برین خونه و راه امام حسین رو عملی ادامه بدین. کدومتون راس و حسینی حاضرین در راه دفاع از حق سرتون بریده بشه ؟ و خانواده‌تونو به اسیری ببرن؟ کدومتون حاضرین در راه دفاع از حق چندین جوان یکجا از دست بدین؟ فقط شعار و نوحه و گریه دردی رو دوا نمی‌کنه. جنگی رخ داد و خدا خوبان کامل و خالصهای کامل و صادقهای کامل رو جدا کرد و برد پیش خودش و گلزار شهدا خوابیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top