بستن

روزه اولی‌ها در جشن نمک پروردگان حسنی

هفت‌برکه: اولین همایش تاج بندگی (نمک‌پروردگان حسنی) ویژه نوجوانان رمضان اولی‌ و اجرای سرود دهه نودی‌ها برگزار شد.

به گزارش هفت‌برکه، همایش تاج بندگی با عنوان نمک پروردگان حسنی شنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مصادف با چهاردهم رمضان شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور حجت الاسلام سید محمدباقر بخشایش‌پور، امام جمعه گراش؛ مجید غلام‌پور، فرماندار شهرستان گراش؛ سرهنگ وحید ستاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، و حضور پرشور خانواده‌ها ساعت ۲۱:۳۰ در سالن سینما فرهنگ گراش برگزار شد.

در این همایش ۲۷۰ کودک دهه نودی سرود «سلام فرمانده» را همخوانی کردند. در سالن سینما فرهنگ به جز اجرای سرود، تجلیل از ۱۰۰  دختر و پسر رمضان اولی‌ و برنامه‌های مختلف دیگر انجام شد.

در برنامه نمک‌پرودگان حسنی، پانزده هزار شرکت‌کننده در سراسر استان با حضور در جشن میلاد و سفره های افطاری‌ ساده‌ای که با همت خود آن‌ها پهن خواهد شد، پانزده روز بندگی خالصانه‌ی خدا را جشن می‌گیرند. در شهر شیراز، این برنامه در حرم حضرت احمد ابن موسی (ع) و در گراش در سینما فرهنگ برگزار شد.

هیأت محبان اهل بیت علیهم السلام با همکاری حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام، دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد، اداره ورزش و جوانان، موسسه خیریه مهر و امید و سینما فرهنگ گراش در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام این جشن را در گراش برگزار کردند.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top