بستن

ثبت‌نامی شوراششم: علی‌اکبر مقتدری، مدیر «بچه‌های مسجد امام رضا(ع)» / انصراف داد

هفت‌برکه: در سومین روز از شروع ثبت نام انتخابات ششمین دوره شورای شهر، علی‌اکبر مقتدری سومین فردی بود که نامش را در بین نامزدهای این دوره ثبت کرد.

علی‌اکبر مقتدری فرزند زینل (محمد)، ۲۷ ساله، کارشناس مهندسی صنایع و فروشنده کابینت و تجهیزات آشپزخانه است.

 

او مدیریت کانون فرهنگی-هنری مسجد امام رضا(ع) را از سال ۱۳۹۳ بر عهده دارد. این کانون به نام «بچه‌های مسجد امام رضا(ع)» شناخته می‌شود و سال گذشته به عنوان چهره سال انقلاب در جشنواره عمار شناخته شد. او مسئول هیات بین‌الحرمین و از امسال، عضو شورای سیاست‌گذاری هیات هفتگی محبان اهل بیت(ع) نیز است.

مقتدری در گفت‌وگو با هفت‌برکه می‌گوید که از طرف این نهادها در انتخابات شرکت نمی‌کند، اما مورد حمایت آنهاست.

او هدفش را از شرکت در انتخابات اینطور بیان می‌کند: «نماینده‌ی مجلس همشهری ماست و عزیزانی که برای شورا می‌آیند باید بازوی قدرتمند نماینده در شهر باشند. هدف من به شخصه، یاری رساندن بیشتر به مهندس حسین‌زاده است.» او در انتها نیز می‌گوید: «امیدوارم حضور جوانانی مثل من باعث شود دیگر جوان‌های شهر که توانمندی در خود می‌بینند وارد بازار انتخابات شوند تا انتخابات پرشوری هم در شورا و هم در ریاست جمهوری داشته باشیم.»

مقتدری اعلام شعار انتخاباتی را زود می‌داند و به ایام تبلیغات موکول می‌کند. او در مورد امکان انصراف یا ائتلاف نیز می‌گوید: «اگر شخص اصلح و جهادی در انتخابات شرکت کند و شرایطشان از من بهتر باشد، امکان ائتلاف یا حتی کناره‌گیری به نفع ایشان وجود دارد.»

 

انصراف علی‌اکبر مقتدری در حمایت از علیرضا دانشور

صبح شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ علی‌اکبر مقتدری با حضور در فرمانداری شهرستان گراش انصراف خود را از نامزدی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراش، در حمایت و به نفع علیرضا دانشور اعلام کرد.

در بخشی از بیانیه‌ی مقتدری آمده است: «اینجانب با آنکه به فضل خداوند تبارک و تعالی در وجود خویش توانایی‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های وافری جهت خدمت به فرزندان این خاک احساس می‌کنم و نیز با وجود برنامه‌های جامعی که در راستای اعتلای هر چه بیشتر گراش سرافراز تدارک دیده و مهیا نموده‌ام، لیکن در کمال تواضع و خشوع در برهه‌ی حساس کنونی، حضور چند لحظه‌ای در قاب قلب‌های مهربانتان را بر هر منصبی ترجیح داده و کناره‌گیری و انصراف خویش را از ادامه‌ی حضور در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی به نفع و حمایت از برادر انقلابی و جهادی خودم جناب دکتر علیرضا دانشور  به محضر همه‌ی مردم دلسوز اعلام می‌نمایم.»

متن کامل بیانیه را بخوانید:

«بسم الله النور النور»

مردم شریف و عزیز گراش

سلام علیکم

دیر زمانی است که تاریخ به پاس حرمت و تقدس اراده ی شما در ﭘاسداری از حریم راستی و درستی سر تسلیم فرود آورده و حضرت حق جل جلاله قلوب شما مردم شریف این خطه را لبریز از عشق و صفا و صمیمیت ساخته است.

در کنار شما بودن و از شما گفتن و دل به شما بستن افتخاری است که نظیر آن را در هیچ جایگاهی نمی توان کسب نمود؛ و از این رو خدمت گزاری به شما عزیزان مایه مباهات و غرور هر انسان آزاده ای است که انگیزه ی خدمت به شما را سر لوحه ی اندیشه و حرکت مقدس خویش قرار داده است.

لیکن به نظر می رسد امروز همدلی و اتحاد هر چه بیشتر شهرمان، احیا و گسترش روحیه ی ایثار و گذشت لازم و ضروری است.

اینجانب با آنکه به فضل خداوند تبارک و تعالی در وجود خویش توانایی‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های وافری جهت خدمت به فرزندان این خاک احساس می‌کنم و نیز با وجود برنامه‌های جامعی که در راستای اعتلای هر چه بیشتر گراش سرافراز تدارک دیده و مهیا نموده‌ام، لیکن در کمال تواضع و خشوع در برهه‌ی حساس کنونی، حضور چند لحظه‌ای در قاب قلب‌های مهربانتان را بر هر منصبی ترجیح داده و کناره‌گیری و انصراف خویش را از ادامه‌ی حضور در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی به نفع و حمایت از برادر انقلابی و جهادی خودم جناب دکتر علیرضا دانشور  به محضر همه‌ی مردم دلسوز اعلام می‌نمایم.

 و از باب قاعده ی «من لم یشکرمخلوق لم یشکر الخالق» بر خود فرض و وظیفه می دانم که از کلیه ی هواداران و حامیان و همه ی کسانی که در این مدت در هر نقطه ای از شهر گراش با تلاش های شبانه روزی، مهربانی های وصف نشدنی و حمایت های معنوی اینجانب را مورد تفقد و لطف خود قرار داده اند سپاسگزاری و قدردانی نمایم.

 و به سهم خویش از مردم ولایتمدار شهر گراش خواهشمندم که با بصیرت و آگاهی در روز بیست و هشتم خرداد ماه در پای صندوق های رای حضور یافته و با خلق حماسه ای دیگر و انتخاب اصلح و شایسته و ولایی موجبات عزت و سربلندی و شکوه هر چه بیشتر گراش بزرگ را فراهم نمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارادتمند

علی اکبر مقتدری

 

#شوراششم #نامزد۳

🔻خبرها و سوابق علی‌اکبر مقتدری در هفت‌برکه:

yun.ir/3wy9hc

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

6 نظر

  1. #کاندیداهای پوششی
    واقعا زشته برای بزرگترها که از جوانها برای بالارفتن خودشون استفاده میکنند
    شرط میبندم بچه های الگو در بسیج، به نفع استاد خورشیدی انصراف میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top