بستن

شب‌های پرشور فوتسال در سالن زیبای منیری لار

هفت‌برکه: گراش‌جوان نماینده گراش در مسابقات فوتسال رمضان لارستان، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد.

به گزارش هفت‌برکه، مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره زنده‌یاد محمدمهدی حقانی‌پور با حضور ۱۷ تیم از شهرها و روستاهای لار، گراش، اوز، براک، زروان، خلور، لطیفی، خور، عمادشهر و کورده در دو گروه شش تیمی و یک گروه پنج تیمی برگزار می‌شود.

این اولین مسابقات فوتسال در سالن سه هزار نفری نوساز و مجهز مجتمع منیری است. با وجود بلیت ۱۰ هزار تومانی تماشاگران استقبال خوبی از این مسابقات داشتند، در کنار آقایان، بخش ویژه‌ای نیز برای حضور خانم‌ها در نظر گرفته شده است.

گراش جوان تنها نماینده گراش در مسابقات در گروه اول با تیم‌های نبرد لار، شهید علی مختار لار، سایپا استوار، امید زروان، ستاره‌های فرا  همگروه بود.

در پایان مسابقات مرحله اول، گراش جوان با ۱۳ امتیاز (چهار برد و یک مساوی) به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کرد. مرحله بعد این مسابقات در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود. گراش جوان منتظر است با پایان بازی‌های دیگر گروه‌ها، رقبای خود در مرحله دوم را بشناسد.

حضور بازیکنانی با سابقه عضویت در تیم ملی ایران، لیگ برتر و لیگ یک کشور برای هیجان این مسابقات افزوده است. گراش جوان نیز در این مسابقات از چند یار کمکی دیگر تیم‌های گراش استفاده می‌کند.

هیات فوتبال لار میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت.

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

  1. درود بر هموطنان لاری…
    ببینید بانوان عزیز هم بدون مشکل و دغدغه خاصی در ورزشگاه حضور دارند.
    هیچ کی هم منقلب نمیشه. کاشکی تو گراش هم شاهد حضور بانوان در ورزشگاه باشیم.
    البته اگه یه عده نفهم اجازه بدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top