هفت‌برکه: جلسه‌ی نهایی شورای شهر برای انتخاب و معرفی شهردار جدید گراش، امشب یا فردا برگزار می‌شود و با تایید نهایی گزینه‌ی مورد نظر تا فردا، با شهردار جدید گراش آشنا می‌شویم.

پیش از این دانشور، رئیس شورای اسلامی شهر گراش، در گفت‌وگو با هفت‌برکه گفته بود: «شهردار جدید تقریبا مشخص است. ولی اگر بخواهید تاریخ بزنید تا حداکثر ۲۰ فروردین شهردار معرفی می‌شود.» بیستم فروردین ماه طبق وعده داده شده برای پیگیری خبر بار دیگر با او تماس گرفتیم.

رییس شورای شهر در جواب گفت: «قرار بود جلسه نهایی برای انتخاب شهردار را شنبه بگیریم ولی امروز آقای بیضایی برای پیگیری دو موضوع مهم جلسه‌ای با مسئول راه و شهرسازی استان داشتند. ما منتظریم همه اعضا حضور داشته باشند که گزینه نهایی را با حضور تمام اعضا تعیین و اعلام کنیم.»

او در ادامه گفت: «امشب یا نهایتا فردا ما این جلسه را برگزار می‌کنیم و به عنوان مصوبه اعلام عمومی می‌کنیم.»

دانشور با بیان این موضوع که در طول این مدت ما در حال گرفتن رزومه و تشکیل جلساتی برای شناخت گزینه‌های مورد نظر شهرداری بودیم، می‌گوید: «در طول این مدت ما با گزینه‌هایی که داشتیم جلساتی برگزار کردیم و از آن‌ها رزومه گرفتیم که به شناخت کامل‌تری از آن‌ها برسیم.»

علیرضا دانشور در مورد گزینه‌های شهرداری گراش گفت: «تا الان هم اتفاق نظر روی ۵ نفر است که ۴ نفر غیر بومی و یک نفر بومی است. گزینه‌ی بومی کمی داشتیم که از لحاظ روند اداری شرایط لازم را داشته باشد.‌ اما همین یک گزینه بومی باقی‌مانده هم جزو کادر شهرداری نیست و زیاد تمایلی به کار کردن ندارند؛ ولی با این وجود ما او را جزو گزینه‌ها در نظر گرفتیم. به ما فرصت بدید. ما تا فردا خروجی نهایی جلسه پایانی را اعلام می‌کنیم.»

پیگیری خبرنگار هفت‌برکه برای معرفی گزینه‌های شهرداری گراش بی‌نتیجه بود.

Shora Shahrdar