بستن

جوانان هلال احمر به مسابقات کشوری راه یافتند

گریشنا:جوانان هلال احمر با پیروزی در هفته آخر لیگ برتر فوتبال جوانان فارس مقتدارنه به مسابقات کشوری راه یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر در هفته آخر تیم فوتبال هلال احمر گراش در فراشبند به مصاف تیم وحدت این شهرستان رفت که درپایان با گلهای حسین غلامی و بهنام شیرشمسی ۲ بر صفر حریف خود راشکست داد.

هلال احمر با کسب مقام اول در گروه خود جواز حضور درمسابقات کشوری سال آینده را به دست آورد. نماینده گراش برای مشخص شدن قهرمان جوانان لیگ برتر فارس در سال ۹۱ باید با قهرمان گروه یک بازی کند. به احتمال زیاد حافظ شیراز رقیب هلال احمر خواهد شد.

همزمان با بازی فراشبند دو تیم مدعی ماهان فسا و سایپا دیزل کوار به مصاف هم رفتند که تیم کوار با وجود شکست دو بر یک دراین دیدار باز هم به مقام دوم دست یافت. د پایان بازی‌های این گروه تیم جوانان هلال احمر با ۳۲ امتیاز،سایپادیزل کوار با ۲۹ امتیاز و ماهان فسابا ۲۹امتیاز و تفاضل گل کمتربه ترتیب مقامهای اول تا سوم گروه دوم جوانان راکسب نمودند.

آذربادگان سرمربی جوان و بادانش هلال احمر پس از پایان بازی گفت قبل از هرچیز خدا را شکر می‌نمایم که توانستیم توانایی جوانان با استعداد گراشی را به اثبات برسانیم و در حالی که خیلی‌ها معتقد بودند که هلال احمر توان جنگیدن در دو جبهه جوانان و بزرگسالان را ندارد به این مهم دست یابیم. بحمداله هم سهمیه لیگ دسته سوم بزرگسالان را حفظ نمودیم و هم با تیم جوانان به مسابقات کشوری صعود کردیم که جا دارد از زحمات جمعیت هلال احمر، اداره ورزش جوانان،ریاست هیأت فوتبال، مدیریت باشگاه، بازیکنان و خانواده محترم‌شان تقدیر کنم. ضمنا از ریاست محترم آموزش وپرورش که درهماهنگی مرخصی دانش‌آموزان درطول فصل با باشگاه هماهنگی لازم را داشته کمال تشکر داریم.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top