بستن

نمایش کل: «گرمو» اقتباسی طنز از شاهکار عبید

هفت‌برکه: نمایش گرمو به درخواست گروه نمایشی در دو سانس متوالی روز یکشنبه ۲۲ اسفندماه در سومین جشنواره نمایش کل گراش به روی صحنه‌ی سینما فرهنگ گراش رفت. این نمایش را مجتبی حسینی قیری با ترکیبی از بازیگران گروه هنری آوان و همچنین بازیگران تازه‌کار گراشی کارگردانی کرده است. قرار است بعد از تعطیلات نوروزی، این نمایش برای اجرای عمومی نیز دوباره به روی صحنه ببرد.

نمایش گرمو از گراش در جشنواره شرکت می‌کرد. نویسنده و کارگردان این نمایش مجتبی حسینی قیری بود که آن را بر اساس منظومه‌ی «موش و گربه» شاهکار طنز عبید زاکانی نوشته بود. مدیر اجرایی نمایش نیز احمدرضا حیدری، از بازیگران شناخته‌شده‌ی طنز گراش بود. مجتبی روستا، فرزاد لطفی، احسان غلامی‌فرد، سمیرا حسنی، محمدامین حیدری، یوسف مرادی، سهیلا نوروزپور، پرنیا پیشکار، فاطمه نارمند بازیگران نمایش بودند. موسیقی غلامرضا قنبری، طراح نور روح‌الله اسماعیلی و مدیر صحنه محسن احمدی بودند.

در جلسه‌ی نقد و بررسی این نمایش که بعد از اجرای دوم در جشنواره برگزار شد، به مباحثی همچون طولانی شدن زمان تمرین نمایش به خاطر وضعیت کرونا، پرداخت خوب نمایشنامه از طرف کارگردان، و استفاده از لهجه‌های مختلف از طرف بازیگران پرداخته شد. این جلسه را می‌توانید از صفحه اینستاگرام هفت‌برکه (اینجا) ببینید.

فیلم این نمایش را نیز می‌توانید در آپارات و یوتیوب با کیفیت عالی تماشا کنید:

در آپارات:
https://www.aparat.com/v/OWGcr

در یوتیوب:

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top