بستن

نمایش کل: «آی.سی.یو»، کمدی اجتماعی از یک گروه جوان

هفت‌برکه: اجرای نمایش آی‌.سی.یو از گروه اسپاد از شنبه ۱۴ اسفندماه شروع شده است، و دو اجرای آخر این نمایش در جشنواره‌ی نمایش کل انجام می‌شود. اطلاعات دیگر در مورد نمایش را در این خبر هفت‌برکه بخوانید. این نمایش توانسته است در چند شب اجرای نمایش، تعداد زیادی از علاقه‌مندان به ژانر طنز را جذب کند. دو اجرای این گروه در جشنواره نیز، در روزهای جمعه و شنبه، ۲۰ و ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰، ساعت ۲۱، با استقبال روبه‌رو شد.

آی.سی.یو یک نمایش طنز اجتماعی است که به موضوع شیوع کرونا می‌پردازد. داستان اصلی در مورد یک عمل جراحی مهم است که به علت شلوغی بیمارستان‌ها در اوج شیوع کرونا، باید در بخش آی.سی.یو بیمارستان انجام شود. اما مشکل اینجاست که سه بیمار کرونایی حرف‌نشنو و شلوغ نیز در این بخش دوران قرنطینه‌شان را می‌گذرانند.

کارگردان این نمایش احسان شامحمدی است؛ دستیار کارگردان محمد نوروزی؛ و مشاور سعید شیروان. مهدی صالحی‌فرد، ذبیح‌الله خاکی‌نهاد، ندا زارعی، محمدعلی خوشابی‌زاده و … نیز بازیگران این نمایش هستند.

در جلسه‌ی نقد و بررسی این نمایش که بعد از اجرای دوم در جشنواره برگزار شد، به مباحثی همچون بازی‌های قابل قبول در عین جوان بودن گروه نمایشی، استفاده از شوخی‌های کلامی و حرکتی برای جلب بیشتر تماشاگران و در نتیجه غلطیدن به سمت کمدی مضحکه پرداخته شد. این جلسه را می‌توانید از صفحه اینستاگرام هفت‌برکه (اینجا) ببینید.

 

فیلم این نمایش را نیز می‌توانید در آپارات و یوتیوب با کیفیت عالی تماشا کنید:

در آپارات ببینید:
https://www.aparat.com/v/mi5Vn

در یوتیوب:

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top