بستن

فصل شکوفایی امیدهای هلال احمر

هفت‌برکه: امیدهای هلال احمر گراش با به راه انداختن جشنواره گل مقابل تیم الوند شیراز در نیمه‌نهایی لیگ دسته اول استان، به لیگ برتر امیدهای استان راه یافتند.

به گزارش حسن جبرالدینی، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر، مسابقات دسته اول امیدهای استان فارس با حضور ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی در هفته‌های گذشته برگزار گردید. هلال احمر گراش در گروه یک با تیم‌های ستاره آبی لار، پرسپولیس ارسنجان و نفت اوز حضور داشت. بازی‌های به صورت متمرکز و به میزبانی نفت اوز برگزار شد که پس از دو برد پر گل مقابل نماینده ارسنجان و تیم میزبان، امید هلال احمر با یک تساوی در روز پایانی مقابل ستاره آبی لار به عنوان تیم اول معرفی گردید.

در نیمه نهایی، امیدهای هلال احمر می‌بایست از تیم الوند شیراز که از گروه دو مسابقات پس از تیم قشقایی شیراز عنوان دومی را کسب نموده بود پذیرایی می‌نمود. در سوی دیگر نیز تیم امید قشقایی میزبان ستاره آبی لار بود تا پس از انجام این دو مسابقه، تکلیف دو تیم صعودکننده به لیگ برتر امید مشخص شود.

جمعه ۲۷ اسفندماه، تیم فوتبال امید هلال احمر که از جوانان جویای نام خود بهره می‌برد، در ورزشگاه اختصاصی‌اش میزبان تیم الوند شیراز بود. بازی با قضاوت عبداللهی و کمک‌هایش بیژنی و زراعت‌کار و داور چهارمی عابد آغاز گردید. مهری به همراه حسین‌پور نماینده و ناظر داوری این مسابقه بودند.

هلال احمر بازی را طوفانی آغاز کرد و از همان ابتدا برتری خود را به حریف شیرازی‌اش دیکته کرد. بهنام استوار مهاجم فرصت‌طلب هلال احمر در دقیقه ۱۶ گل اول بازی را به ثمر رساند. دقایقی بعد فرار استوار از مدافعین الوند در صحنه تک‌به‌تک با دروازه‌بان یک پنالتی را به ارمغان آورد و ابوالفضل راهپیما از روی نقطه پنالتی دومین گل هلال احمر را به ثمر رساند تا نیمه اول با همان دو گل به نفع نماینده گراش به پایان رسد. در نیمه دوم، باز هم هلال احمر تیم برتر میدان بود و توانست با گل‌های بازیکنان نوجوان خود یعنی ایلیا هادی‌پور، سید محمد موسوی، حسین شیرشمسی و بهنام استوار، تعداد گل‌های خود را به عدد شش برسانند و جشنواره‌ای از گل به پا کند.

از نکات قابل توجه این بازی می‌توان به بازی جوانمردانه و اخلاق خوب بازیکنان و کادر فنی تیم الوند شیراز اشاره نمود که در طول ۹۰ دقیقه با صبر و حوصله و به دور از هر گونه مسائل حاشیه‌ای بازی می‌کردند.

تیم امید قشقایی نیز در یک بازی همزمان، در ضربات پنالتی ستاره آبی لار را شکست داد.

بدین ترتیب، دو تیم امیدهای هلال احمر و امید قشقایی شیراز جواز حضور در مسابقات لیگ برتر امید فارس در سال آینده را به دست آوردند. گفتنی است که در این لیگ بازی فینال برای تعیین تیم اول و دوم برگزار نمی‌شود.

تیم هلال احمر را در این مسابقات آرین کریم‌پور، علی‌اصغر کریمی، مجید زمانی، محمدرسول صدیقی، عباس اسماعیلی، علیرضا کریمیان، محمدعلی کرباسی، محسن پورمحمد، ابوالفضل راهپیما، بهنام استوار، علیرضا حسن‌نژاد، محمد حسن‌نژاد، محمدجواد فتوت، امیرحسین خسروی، سعید ملایی، ایلیا هادی‌پور، سیدمحمد موسوی و حسین شیرشمسی تشکیل می‌دادند. این تیم با سرپرستی حسن جبرالدینی و کادر فنی جواد آذربادگان و ابوالحسن غلامی و احمدرضا محمودی و مهدی ابراهیمی و هاشم محمودی پا به مسابقات گذاشته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top