بستن

گردهم‌آیی بسیجیان پایگاه امام سجاد(ع)

هفت‌برکه: بسیجیان پایگاه امام سجاد(ع) گراش برای اولین بار گرد هم آمدند تا از اعضای شورای پایگاه، سرگروه‌های حلقه صالحین و حلقه‌ی برتر پایگاه تجلیل کنند.

به گزارش سجادمدیا، دوشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰، اولین گردهم‌آیی سالانه بسیجیان پایگاه امام سجاد(ع) همزمان با میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، در سالن اجتماعات محبی برگزار شد. در این مراسم دکتر غلام‌پور، فرماندار شهرستان گراش؛ سرهنگ ستاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش؛ صادقی، رئیس هیئت‌امنا مسجد امام زین‌العابدین(ع)؛ و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

حسین اسعدی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) اولین سخنران این مراسم بود که ضمن خوش‌‌آمدگویی به حاضرین در جلسه، از خیرین مجموعه مسجد و پایگاه تشکر کرد. بخش دیگر سخنرانی اسعدی به ارائه گزارش مختصر فعالیت‌های پایگاه اختصاص داشت.

سرهنگ وحید ستاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و همت والای خیرین در عرصه‌های مختلف، به نقش مهم آنان در پیشبرد اهداف انقلاب و بسیج اشاره کرد و گفت: «مجموعه سپاه و بسیج همیشه مرهون تلاش و کمک‌های خیرین بزرگوار بوده است و جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر شود.»

در بخش دیگری از این مراسم، پیام قدردانی مهندس حسین‌زاده، نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، قرائت شد. او در این پیام از خیرین مجموعه مسجد امام زین‌العابدین(ع) و پایگاه امام سجاد(ع) تقدیر و تشکر کرد. همچنین لوح سپاس و قاب یادبودی نیز از طرف دفتر مهندس حسین‌زاده و پایگاه مقاومت امام سجاد‌(ع) به خیرین اهدا شد.

تجلیل از اعضا شورای پایگاه، سرگروه‌های حلقه صالحین و حلقه برتر پایگاه خاتمه بخش این گردهمایی بود. گفتنی است پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) در سال‌های ۹۸ و ۹۹ نیز به عنوان پایگاه قله شهرستان انتخاب شده بود.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top