بستن

سرانجام جاده‌ی باغ موسی را شهرداری تعریض و لکه‌گیری کرد

هفت‌برکه: به مناسبت فرا رسیدن سال نو، جاده‌ی پر رفت‌وآمد انتهای خیابان درمانگاه به سمت محمدآباد و سلطان‌آباد با اعتبار ۵۰ میلیون تومانی شهرداری، تعریض و لکه‌گیری شد.

به گزارش هفت‌برکه، مهرماه ۱۴۰۰ شورای شهر با نصب بنرهایی در انتهای خیابان درمانگاه به سمت جاده باغ موسی، از اهالی آن منطقه خواست که برای آسفالت، شورا و شهرداری را یاری کنند. حالا با گذشت شش ماه، بنر شورا برای درخواست کمک مردمی جواب نداد و شورا و شهرداری اقدام به تعریض و آسفالت این جاده کرد.

با پیگیری‌های سعید جعفری و مصطفی خورشیدی و حمایت همه‌جانبه‌ی دیگر اعضای شورای شهر و شهردار، در آستانه‌ی تحویل سال ۱۴۰۱ اقدامات گسترده‌ای برای استقبال از سال نو در نقاط مختلف شهر انجام پذیرفت. تعریض، آسفالت و لکه‌گیری پررفت‌وآمدترین جاده فرعی شهر (موسوم به جاده باغ موسی) در انتهای خیابان درمانگاه یکی از این اقدامات شورا و شهرداری گراش است.

مهندس سعید جعفری، سخنگوی شورا، در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «قریب به هشت سال پیش، آقای خورشیدی به همراه کارگروه آسفالت، اولین قدم‌ها را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت مرمت پل و آسفالت کردن این جاده برداشت و این کار را تا آسفالت قریب به شش کیلومتر در مناطق منتهی به محمدآباد و سلطان‌آباد، چاه زمانی، چاه ابراهیمی، چاه سلیمی و دانشور و هنر ادامه داد.»

سخنگوی شورای ششم در ادامه افزود: «از آنجا که به دلیل سیل اخیر این جاده نیاز به مرمت و در بعضی نقاط نیاز به تعریض داشت، با رایزنی‌های متعدد، این فرصت برای رفاه حال همشهریان عزیز فراهم آمد تا با رفتن از این مسیر هموار به باغات خویش، ایام خوشی را در این نوروز باستانی برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند. شهرداری گراش ۵۰ میلیون تومان برای آسفالت و لکه‌گیری این جاده هزینه کرده است.»

پیشینه این خبر را می‌توانید در هفت‌برکه بخوانید.

آسفالت منتظر کمک شماست!

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top