بستن

تجلیل نردبان از برترین‌های کنکور ۹۹ و ۱۴۰۰

هفت‌برکه: چهارمین همایش تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ ساعت: ۲۰:۲۰ در سالن اجتماعات مرحوم شیخ احمد انصاری در دانشکده علوم پزشکی‌ برگزار می‌شود.

چهارمین رویداد سالیانه‌ی نردبان در اسفندماه ۱۴۰۰ در حالی برگزار می‌شود که سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونایی، این همایش از تقویم فرهنگی شهر حذف شد و به همین دلیل در همایش امسال از برترین‌های دو سال اخیر تقدیر به عمل خواهد آمد. محمدرضا بهشتی‌نسب، دبیر چهارمین همایش نردبان، در خصوص جزییات این برنامه گفت: «امسال نردبان مفتخر است که برای چهارمین دوره متوالی، متولی برگزاری این همایش باشد.»

دبیر همایش با ذکر این نکته که در دوره‌های گذشته، تکریم یکی از شخصیت‌های فرهنگی شهر به عنوان رویکرد همایش در نظر گرفته می‌شد گفت: «برای رویکرد همایش امسال، شخصیت «مرحوم حاج اسداله دهباشی» بانی نخستین مدرسه علمیه گراش در دوره قاجار انتخاب شده است. عبدالعلی صلاحی، پژوهشگر، در مورد این شخصیت صحبت خواهد کرد.» پیش از این و در دوره‌های قبل، «شیخ احمد انصاری» و «دکتر احمد اقتداری» به عنوان محوریت همایش انتخاب شده بودند.

فاطمه فردوسی، روابط عمومی نردبان، نیز گفت: «در این دوره همانند دوره قبل، از برترین‌های کنکور ارشد نیز تجلیل به عمل می‌آید. قریب به چهل نفر از رتبه های کنکور ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به عنوان تجلیل‌شونده در این همایش حضور خواهند داشت.» این عضو شورای مرکزی مجموعه توسعه آموزش نردبان افزود: «در این دوره افراد و نهادهای زیادی برای برپایی همایش همکاری کردند. از جمله حامیان این برنامه می‌توان به شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش، موسسه شباب البرکه، موسسه توسعه و همیاری شهرستان گراش، هیئت امنا مسجد صاحب‌الزمان، بنیاد فرهنگی نوبهار، موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه و دانشکده علوم پزشکی اشاره کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top