بستن

هنرنمایی سوارکاران گراشی در مسابقات کشوری و استانی

هفت برکه: در سه رویداد ورزشی در رشته‌ی سوارکاری، گراشی‌ها خوش درخشیدند: مجتبی پورشمسی در مسابقات قهرمان کشوری اسب خالص ایرانی به مقام دوم رسید؛ جعفر دانشور در مسابقات استقامت جنوب کشوری مقام اول تیمی را به خود اختصاص داد؛ و معصومه پورشمسی در مسابقات کورس و اسب‌دوانی بانوان استان فارس به مقام دوم رسید.

مجتبی پورشمسی نائب قهرمان مسابقات پرش با اسب کشوری شد

به گزارش هفت‌برکه، در مسابقات قهرمانی کشوری اسب خالص ایرانی که سیزدهم اسفندماه در سالن سرپوشیده‌ی آزادی تهران برگزار شد، مجتبی پورشمسی، سوارکار گراشی با اسب آبسند حضور داشت. ۳۲ سوارکار از سراسر کشور در این مسابقه با هم رقابت کردند که در نهایت ۹ سوارکار به مرحله‌ی باراژ (آخرین مرحله نهایی مسابقات پرش با اسب) راه یافتند. مجتبی پورشمسی در این رقابت توانست بدون خطا، مقام دوم را به دست آورد و نایب قهرمان پرش با اسب کشور شود. اسبی که او با آن در این مسابقه حضور داشت دارای نژاد سلیمی آبسند ترکمن است و مرتضی کمالی مالک آن است.

جعفر دانشور در بین سوارکاران برتر کشور

درتاریخ دوازدهم اسفند ماه یک دوره مسابقات سوارکاری استقامت در رده‌های ۱۱۰ کیلومتر به صورت FEI و هشتاد کیلومتر به صورت قهرمان کشوری با حضور شصت و یک سوارکار و با نظارت سردامپزشک هلنا از کشور روسیه و سرکلانتری از کشور عمان در اصفهان برگزار شد. جعفر دانشور، سوارکار گراشی به عنوان عضو تیم (الف) استقامت جنوب کشور مقام اول را به دست آورد. ایمان دیده‌بان، رامین کشاورزی، ابراهیم محمدی و علی محمدی دیگر سوارکارانی عضو تیم الف بودند که موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شدند.

در پایان در رده‌های تیمی، تیم الف جنوب کشور با حضور جعفر دانشور با اسب سناتور و سردار به مالکیت علیمراد آذرمینا از شهرستان گراش مقام اول تیمی را از آن خود کردند.

معصومه پورشمسی با شاهدخت دوم شد

معصومه پورشمسی، سوارکار گراشی، با اسب شاهدخت موفق به کسب مقام دوم در مسابقات کورس و اسب‌دوانی بانوان استان فارس شد. این مسابقه ۱۳ اسفندماه در پیست اسب‌سواری اسلام‌آباد شهرستان اوز برگزار شد. در این مسابقه، سوارکارانی از شهرهای اوز، خنج، گراش، ارد، بستک و فسا با هم رقابت کردند. عزیز عظیمی مالک اسب شاهدخت است که پورشمسی با آن در این رقابت‌ حضور داشت.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top