بستن

به دست خود درختی می‌نشانم

هفت‌برکه: مسئولین شهرستان و دانش‌آموز امسال روز درختکاری را در بوستان در دست ساخت شهید سلیمانی گرامی داشتند.

به گزارش هفت‌برکه صبح ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ به دعوت شهرداری گراش و اداره منابع طبیعی مدیران شهرستان و دانش‌آموزان دو مدرسه پیام‌آوران و پاکزاد روز درختکاری را در بوستان شهید سلیمانی گرامی داشتند.

مراسم روز درختکاری با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و روسای ادارات شهرستان گراش برگزار شد.

حسین مهروری شهردار گراش در سخنانی کوتاه با اشاره به تغییر رویکرد در کاشت درختان گفت: درخت کاشتن به صرف سبز بودن دیگر جایگاهی ندارد بلکه باید درختان به عنوان بخشی از زیباسازی منظر شهری دیده شوند.

بوستان شهید سلیمانی به عنوان بوستان تخصصی ورزش در تقاطع خیابان‌های باقرالعلوم و فرهنگ قرار دارد. این بوستان در مراحل نهایی ساخت قرار دارد و قرار است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.بوستان ورزش در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع ساخته می‌شود و کلنگ آن دی‌ماه ۱۳۹۹ به زمین زده شد.

در ادامه برنامه‌های هفته منابع طبیعی جمعه ۲۰ اسفند۱۴۰۰ نیز اداره منابع طبیعی مراسم درختکاری خانوادگی را در پارک جنگلی تنگ‌آب برگزار می‌کند.

درختکاری در بیمارستان

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، صبح امروز ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ همزمان با روز درختکاری، با حضور مسئولین علوم پزشکی و بیمارستان گراش ۵٠ اصله نهال (مرکبات)، در محوطه بیمارستان امیرالمومنین علی علیه السلام کاشته شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top