بستن

جوانان رضوی گراش یکبار دیگر میزبان زائران امام رضا(ع)

هفت‌برکه: جوانان و نوجوانان رضوی گراش این بار به مناسبت سالروز عید مبعث حضرت رسول(ص)، با مشارکت اعضای پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) گراش میزبان زائرین در چایخانه حرم امام رضا(ع ) هستند.

محمد رستم‌پور، دبیر اجرایی شبکه جوانان و نوجوانان رضوی شهرستان گراش، گفت: «این افتخار خدمت برای سومین بار در سال ۱۴۰۰ نصیب گراشی‌ها در مشهد مقدس شده است. این حرکت اولین بار در شهادت امام رضا علیه‌السلام با برپایی موکب شبکه جوانان و نوجوانان رضوی در خیابان امام رضا علیه السلام مشهد کلید خورد. سری دوم در ایام فاطمیه، موکب و چایخانه‌ی حضرت به مدت ۵ روز توسط گراشی‌ها در صحن غدیر دایر بود.»

رستم‌پور در مورد سومین تجربه‌ی میزبانی نیز گفت: «امروز برای سومین بار شبکه جوانان و نوجوانان رضوی گراش با مشارکت اعضای پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام گراش از سه شنبه ۱۰ اسفند تا پنجشنبه ۱۲ اسفندماه به مناسبت سالروز عید مبعث در حرم مطهر امام رضا(ع)، صحن غدیر، چایخانه حضرت، میزبان زائران هستیم.»

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدکاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس نیز در روز مبعث در کنار جوانان گراشی در چایخانه حضرت میزبان زائران رضوی بود. 

خادمین گراشی سه نوبت صبح‌ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱:۳۰، عصرها از ساعت ۱۵ الی ۱۷:۴۵ و شب‌ها از ساعت ۱۸:۱۵ تا ۲۳:۳۰ در چایخانه حضرت رضا(ع) آماده پذیرایی از زائرین هستند.

 

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top