بستن

حسین شیری فرماندار جدید مُهر

حسینعلی حسین شیری امروز 7 آبان ماه بر صندلی فرمانداری شهرستان مُهر نشست. حسین حسین شیری خبرگزاری فارس از مهر گزارش داد در جلسه شورای اداری شهرستان مهر که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، مدیرکل سیاسی، انتخاباتی و تقسیمات کشوری استانداری فارس و مسئولان این شهرستان صورت گرفت، حسینعلی حسین شیری به عنوان فرماندار جدید شهرستان مهر معرفی شد.

حسینعلی حسین شیری امروز ۷ آبان ماه بر صندلی فرمانداری شهرستان مُهر نشست.

حسین حسین شیری
حسین حسین شیری

خبرگزاری فارس از مهر گزارش داد در جلسه شورای اداری شهرستان مهر که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، مدیرکل سیاسی، انتخاباتی و تقسیمات کشوری استانداری فارس و مسئولان این شهرستان صورت گرفت، حسینعلی حسین شیری به عنوان فرماندار جدید شهرستان مهر معرفی شد.

حسینعلی حسین شیری متولد شهر گراش است و مدت دو سال در پست بخشدار مرکزی خنج جضور داشت. فرمانده گروهان ثارالله و مشاور فرماندار لارستان از دیگر سوابق اوست. حسین شیری دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لار است و مهرماه امسال در رشته حقوق عمومی واحد بین‌الملل دانشگاه شیراز پذیرفته شد. چند روز پیش نیز نام وی در میان پذیرفته شدگان جدید فرمانداری گراش برای سمت حراست دیده می‌شود. اما این مدیر جوان به جای ورود به فرمانداری گراش به مُهر رفت تا بالاترین سمت اجرایی این شهرستان را بر عهده بگیرد.

در جلسه معارفه حسین فیروزآبادی معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: شهرستان مهر یکی از قطب‌های صنعتی و استراتژیک فارس است که فرماندار جدید این شهرستان نیز باید مانند فرماندار سابق برای رفع محرومیت‌ها و بهبود زیرساخت‌های عمرانی این شهرستان تلاش کرده و این حرکت را تسریع بخشد.
حسینعلی حسین شیری فرماندار جدید شهرستان مهر ابراز داشت: شهرستان مهر از پتانسیل‌های لازم برای پیشرفت برخوردار است و ما نیز امیدواریم با همراهی و همدلی مردم و مسئولان بتوانیم در راه پیشرفت این شهرستان موثر باشیم.
وی در ادامه افزود: جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و همچنین فراهم کردن بستر لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های بومی از برنامه‌های مهم ما در شهرستان مهر است.

یحیی صادقی فرماندار سابق مهر اواخر شهریور ماه به استانداری رفت تا در پست مدیر کل سیاسی انتظامی و تقسیمات کشوری استانداری فارس قرار گیرد. از آن تاریخ تاکنون مردم مُهر در انتظار فرماندار جدید بودند.

مُهر در سال ۱۳۷۴ به شهر ارتقا یافت و شش سال بعد در سال ۱۳۸۰ شهرستان شد. این شهرستان دارای ۴ بخش و ۸ دهستان و مجموعا دارای چهار شهر و ۱۲۲ روستا است. (ویکی پدیا) شهرستان‌های مهر و لامرد در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای یک نماینده هستند و رقابت نزدیکی را در انتخابات اسفندماه خواهند داشت. موسوی لاری وزیر سابق کشور و قاسمی وزیر فعلی نفت از شناخته شده‌ترین چهره‌های شهرستان مُهر هستند.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top