بستن

بهشت عابد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

هفت برکه: مجموعه گردشگری بهشت عابد،به مسئولیت غلامحسین عابد از سرمایه‌گذاران و خیرین گراشی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تهران، حضور پررنگی دارد.

به گزارش حجت عابدی: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران با حضور مجموعه گردشگری بهشت عابد در کنار هیات‌هایی از کشورهای همسایه افتتاح شد. این نمایشگاه از روز شنبه، نهم بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در ۱۰ سالن افتتاح شده که تا روز سه‌شنبه، دوازدهم بهمن‌ماه ادامه داشت. بازدیدکنندگان ازب ساعت ۹ تا ۱۷ عصر امکان بازدید از این نمایشگاه را داشتند.

غلامحسین عابد، خیر گراشی، به اهدفی که انگیزه‌ی حضور او در این نمایشگاه شده است، اشاره می‌کند و می‌گوید:«با توجه به هدف برگزاری این نمایشگاه سالانه در تهران، که معرفی صنایع دستی و گردشگری تمام مناطق ایران و معرفی و انتخاب برندهای برتر کشور است. ما نیز با هدف ترویج و رونق گردشگری، پشتیبانی و حمایت از صنایع دستی و ایجاد اشتغال و حفظ هویت به عنوان نمایه‌ای از فرهنگ و تمدن و ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها میراث فرهنگی، در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی حضور داشتیم.»

او برای توضیح غرفه‌ی بهشت عابد در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی گفت:«در این نمایشگاه مجموعه گردشگری و بومگردی بهشت عابد که در شهرک صدرا  شیراز واقع شده است و همچنین مجموعه تفریحی- سرگرمی گراش لند که یکی از پروژه‌های شهرستان گراش است، معرفی شدند.»

در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران هیأت‌هایی از کشورهای عراق، پاکستان، عمان و افغانستان و برخی سفیران خارجی مقیم ایران حضور داشتند.  مراسم افتتاحیه نمایشگاه که عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه دیگر معاونان این وزارتخانه و رییس فراکسیون گردشگری مجلس نیز در آن حضور داشتند، با اجراهای محلی و آیینی استان‌ها همراه بود.

ضرغامی در بخشی از صحبت‌هایش در مراسم افتتاحیه‌ی این نمایشگاه گفته است:«حلقه گمشده در طول سال‌های انقلاب اسلامی، توجه نشدن به صنایع دستی و گردشگری است؛ گردشگری برای ما مزیت اقتصادی دارد.غرفه‌های نمایشگاه گردشگری کشورمان، در مقایسه با نمایشگاه فیتو اسپانیا چیزی کم نداشته؛ اما مشخص نیست مشکل کجاست که پیشرفتی در این زمینه نداریم.»

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top