بستن

اسامی داوران، برنامه‌ی کارگاه‌ها و جوایز جشنواره گریش‌بانگ اعلام شد

هفت‌برکه: دبیرخانه‌ی چهارمین جشنواره دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ، سه عضو هیات داوران این دوره از جشنواره، کارگاه‌های آموزشی و جوایز نفرات برگزیده را اعلام کرد.

به گفته‌ی محمد رستم‌پور، دبیر جشنواره گریش‌بانگ، هیات داوران این دوره از جشنواره را این سه نفر تشکیل می‌دهند: مجتبی زارعی، گوینده و مجری صدای مرکز فارس؛ مسعود فرخ‌زاده، تهیه‌کننده و گوینده رادیو زیارت؛ و حمیدرضا ید ملت، مجری سیمای استانی خراسان.

مسعود فرخ‌زاده کارمند صداوسیمای مرکز مشهد است و مسئولیت‌های مدیریتی زیادی را به عهده داشته است. او کارشناسی ارشد ارتباطات اجتماعی با گرایش تبلیغات خوانده است، و تجربه‌ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی زیادی نیز دارد، از جمله تولید مجموعه تلویزیونی ایثارگران (۱۰ برنامه، پخش از شبکه ۲ سیما) و تولید دو مستند اسطوره‌های صبر و اسطوره‌های ایثار (پخش از شبکه ۳ سیما).

حمیدرضا ید ملت نیز مجری صدا و سیمای خرسان رضوی و گوینده رادیو است. او علاوه بر اجرای برنامه‌های مناسبتی، روایت‌گری و گویندگی در حرم مطهر را نیز به عهده دارد.

 

کارگاه‌های آموزشی دوبله و گویندگی

داوران این دوره به رسم دوره‌های قبل، چند کارگاه آموزشی را نیز در روز پنجشنبه صبح، هفتم بهمن‌ماه، برای شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان برگزار خواهند کرد: مجتبی زارعی «کارگاه فن بیان گویندگی در رادیو» را ساعت ۸ تا ۹:۳۰؛ مسعود فرخ‌زاده کارگاه «جایگاه رادیو و رسانه‌ی امروز» را از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰؛ و در آخر نیز حمیدرضا ید ملت کارگاه «گفتار در دوبله» را از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ برگزار می‌کند. 

مکان این کارگاه‌ها در سینما فرهنگ گراش خواهد بود. حضور در کارگاه‌ها جهت عموم آزاد و رایگان است. جهت ثبت نام و هماهنگی با شماره ۰۹۱۶۴۸۶۳۳۸۶ تماس بگیرید.

 

جوایز برگزیدگان

به گفته‌ی دبیر جشنواره، در این دوره نیز هر بخش از جشنواره، سه برگزیده‌ی اول تا سوم خواهد داشت. جوایز برندگان به این شرح است: نفر اول هر بخش، لوح سپاس، تندیس جشنواره و یک و نیم میلیون تومان وجه نقد دریافت می‌کند؛ نفر دوم، لوح سپاس، تندیس جشنواره و یک میلیون تومان وجه نقد؛ و نفر سوم نیز لوح سپاس، تندیس جشنواره و هشتصد هزار تومان وجه نقد دریافت خواهد کرد.

چهارمین جشنواره‌ی دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ چهارشنبه و پنج‌شنبه، ششم و هفتم بهمن‌ماه در سالن سینما فرهنگ شهرستان گراش برگزار خواهد شد. اسماعیل حسین‌زاده، مجری و تهیه‌کننده رادیو و تلویزیون، نیز اجرای مراسم اختتامیه را به عهده خواهد داشت.

حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه جشنواره الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top