بستن

«فولاد» زنجیره پیروزی‌های هلال‌احمر را قطع کرد

هفت‌برکه: بعد از ۵ پیروزی پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، جوانان هلال‌احمر گراش با دو گل به خودی در اهواز شکست خوردند. 

به گزارش حسن جبرالدینی مدیر رسانه‌ای باشگاه هلال احمر جمعه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ از هفته نهم لیگ برتر جوانان کشور هلال احمر گراش در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت. هلال‌احمر که پنج بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود به دنبال ادامه روند رو به رشد و قرارگرفتن در رتبه‌های بالای جدول بود در سوی مقابل فولادی‌ها که در این فصل در حد و اندازه های خودشان ظاهر نشده بودند با تقویت تیم‌شان چشم به سه امتیاز این بازی داشتند.

با شروع بازی دو تیم سعی در کنترل بازی داشتند و همدیگر را محک می‌زدند. اهوازی‌ها که از امتیاز میزبانی سود می‌بردند در نیمه اول حملات بیشتری را تدارک دیدند و در دقیقه ۴۲ با سانتر از جناحین و اشتباه مدافعین هلال احمر به گل اول دست یافتند تا هلال‌احمر با پذیرفتن یک گل به خودی به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم یاران آذرپادگان توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۶۴  بهنام استوار مهاجم فرصت طلب هلال‌احمر گل تساوی را به ثمر رساند. پس از آن بازی متعادل دنبال می‌شد و در حالی که داور ۹ دقیقه وقت تلف شده را اعلام نموده بود در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافه در حین ناباوری باز هم با اشتباه مدافعین هلال احمر یک گل بخودی دیگر رقم خورد تا فولاد خوزستان پیروز این میدان حساس شود.

فولاد با این برد یک پله صعود کرد و جای هلال احمر را در رده دوم جدول مسابقات گرفت.  

برای تیم جوانان هلال احمر آرین کریم‌پور، حسین ارجمند، مجید زمانی، ابوالفضل راهپیما (۸۰ ابوالفضل کوهی)، محمدجواد فتوت، رضا نجفی (۷۰مهدی رضایی)، حسین نگهداری، امیرحسین رحمانیان (۴۵ حسین عباسی)، سیدامیرپویا موسوی (۸۰ امیرحمزه اصغرپور)، بهنام استوار (۷۰ علی اکبر مهرابی) و امیرحسین خسروی به میدان رفتند. آذرپادگان، غلامی، ابراهیمی، محمودی، جبرالدینی، مجلسی، گنجی و معصومی با مدیر عاملی قاسم فرسوده کادر فنی و مدیریتی هلال‌احمر را تشکیل می‌دهند.

در هفته دهم مدعیان رودررو می‌شوند. هلال احمر  ۷ بهمن‌ماه در گراش از ایمان سبز شیراز صدرنشین پذیرایی می‌کند و  فولاد خوزستان و خلیج فارس در شیراز با هم بازی می‌کنند. 

سرمربی هلال‌احمر: باید تمرکزمان روی بازی آینده باشد

جواد آذرپادگان سرمربی هلال احمر پس از پایان بازی گفت: فوتبال بی رحم است و ما مستحق باخت نبودیم. از عملکرد شاگردانم راضی‌ام و به این امر واقف هستیم که جلو تیم قدرتمند فولاد خوزستان با اینکه تا دقایق پایانی مساوی بودیم متحمل شکست شدیم. این شکست که پس از ۵ برد متوالی رخ داد را باید فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را روی بازی هفته آینده مقابل ایمان سبز شیراز بگذاریم.

سرمربی جوانان هلال‌احمر گراش گفت : «نمی‌خواهم باخت تیمم را توجیه کنم ولی همانطور که در جریان هستید ما پس از برد مقابل خلیج فارس یک هفته به بازیکنان استراحت دادیم و پس از آن شاهد نزول باران رحمت الهی بودیم که متاسفانه بخاطر خیس بودن زمین چمن نتوانستیم تمرینات را منظم برگزار کنیم و به اجبار تمرینات را به سالن ها کشاندیم و حتی به خاطر آبگرفتگی سالن‌های ورزشی بیشتر تمرین‌ها لغو می‌شد. در کنار این مشکلات امتحانات بازیکنان نیز وجود داشت تا همانطور که شاهد بودیم بدن‌های بازیکنان تحلیل رفت و هر دو گل نیز در اواخر نیمه دریافت کردیم.»

آذرپادگان با اشاره به شرایط بازی گفت : «در کنار اینها گله‌ای از کادر فنی تیم فولاد دارم. در یک صحنه برخورد زشتی با مدافع مصدوم ما انجام دادند و هدفشان هم فشار روی تیم داوری بود که با اعلام ۹ دقیقه وقت تلف شده توسط داور به خواسته‌شان هم رسیدند.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top