هفت‌برکه: هلال احمر گراش مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان را پیروزی پرگل پنج بر صفر در برابر حریف نام‌آشنای چند سال اخیر خود، لیدوما نورآباد، آغاز کرد.

به گزارش حسن جبرالدینی، روابط عمومی باشگاه هلال احمر گراش، پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس با حضور ۸ تیم لیدوما نورآباد، پیشگامان شیراز، پادنا میمند، کیان برق آباده، ارشاد نوین گله‌دار، عقاب شیراز، استقلال لطیفی لارستان و هلال احمر گراش از روز جمعه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ استارت خورد و در اولین هفته، نماینده گراش میزبان لیدوما نورآباد بود.

هلال احمر پس از قهرمانی در مسابقات زیر ۱۸ سال استان و شروع مسابقات لیگ برتر جوانان کشور، با حضور همزمان در لیگ برتر استان، کاری بس سخت و طاقت‌فرسا در پیش رو دارند. ولی مدیریت باشگاه با وجود پیگیر بودن برای واگذاری امتیاز به شهرهای همجوار، در طرحی ضربتی در کمتر از ۴۸ ساعت تیم را آماده مسابقات کرد.

ترکیبی از جوانان مستعد و آینده‌دار در کنار باتجربه‌هایی همچون جوکار، آذرآیین، عالی‌پور، بلوری، مرادی و کرباسی، نویدبخش فصل خوبی را برای این تیم باسابقه و ریشه‌دار استان و کشور است؛ اگر که در ادامه راه سنگینی تقویم مسابقات نفس این تیم را نگیرد.

Helal Football

دو گل در نیمه اول

هلال احمر بازی را خوب شروع نمود و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت و صحنه‌های حساسی بر روی دروازه لیدوما خلق کرد. در سوی مقابل، نماینده نورآباد که بیشتر از بازیکنان باتجربه بهره می‌برد سعی بر آن داشت تا از روی ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین به گل برسد. دفاع مستحکم و گلر جسور هلال احمر مانع از باز شدن دروازه شان بودند.

شور و نشاط در خط حمله هلال احمر باعث شده بودند تا مهاجمان هلال احمر پشت محوطه حریف با کارهای ترکیبی خلق موقعیت کند. طبق این تاکتیک، حمید عالی‌پور هافبک طراح و بازی‌ساز هلال احمر به زیبایی هر چه تمام‌تر گل اول تیمش را به ثمر برساند. ۲ دقیقه بعد احراری با فرار از پشت مدافعان روی کار زیبای مرتضی زرع و تصمیم درست کمک داور اول بازی با فرار از تله آفساید پس از جا گذاشتن دروازه بان نورآباد با ضربه‌ای استادانه تور دروازه لیدوما را به لرزه درآورد و اختلاف را به عدد ۲ رساند.

نیمه دوم و صدرنشینی از هفته اول

با شروع نیمه دوم تیم لیدوما سعی در جبران گلهای خورده داشت و فشار زیادی بر روی دروازه تیم گراش وارد کرد ولی این بار اسیر ضد حمله گراشی‌ها شدند؛ مرتضی زرع جوان با آتیه فداغی با فرار از تله مدافعین پس از دریبل گلر نورآباد با ضربه ای آرام دروازه لیدوما را گشود تا شادی را به نیمکت هلال احمر بیاورد.

و اما این پایان کار نبود و در ادامه مربیان هلال احمر با تعویض های طلایی اش نشان دادند که به دنبال گلهای بیشتر هستند. مرتضی زرع در روزی که پرفروغ و غیر قابل مهار بود در دقیقه ۶۷ دبل کرد.

و اما دقایقی بعد حاضرین در ورزشگاه شاهد حرکتی ترکیبی و زیبا از سوی هلال احمر‌ی‌ها بودند که در نهایت ضربه دیدنی محمدجواد آذرآیین بازیکن باتجربه‌ای که سابقه آقای گلی در مسابقات لیگ برتر استان در کارنامه دارد، به تور دروازه لیدوما نشست تا شکستی سنگین برای نماینده نورآباد رقم بخورَد.

در نهایت این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به نفع هلال احمر گراش به پایان رسید تا با توجه به تساوی‌های سه بازی دیگر، هلال‌احمر با خیال آسوده در صدر جدول قرار گیرد. هلال احمر در هفته دوم بایستی در شیراز به مصاف پیشگامان فارس برود.

غلامی، محمودی، گنجی، ابراهیمی، به سرپرستی حسن جبرالدینی و مدیر عاملی قاسم فرسوده، کادر فنی هلال احمر را تشکیل می‌دهند.

 

Helal Football 2