بستن

رقابت داغ ورزشکاران ارد و فداغ

در دهه فجر امسال ورزشکاران بخش ارد و دهستان فداغ در رشته‌های ورزشی گوناگون با هم رقابت کردند.

والیبال: فداغی‌ها در تور و توپ موفق‌تر بودند

مسابقات والیبال روستایی عشایری شهرستان گراش گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش ارد برگزار گردید.

درپایان مسابقات تیم دهستان فداغ با ترکیب وحید راستکار، محسن باقری، محسن قاسمی، فیروز حسنی، محمد قاسم نژاد، رضا راستکار، مرتضی باقری، مصطفی قاسم نژاد، علی اکبر شجاع و رحمت عبدالهی به مقام قهرمانی دست یافت.

تنیس‌روی میز: بانوان ارد و آقایان فداغ قهرمان شدند

مسابقات تنیس روی میز روستاها و بخش‌ها شهرستان گراش در دو قسمت بانوان و آقایان در خانه پینگ پنگ ارد برگزار شد. ارد در قسمت بانوان و فداغ در بخش آقایان مقام‌های قهرمانی را به دست آوردند.
در قسمت آقایان حسین قاسم نژاد، قاسم دست سوز هر دو از فداغ مقام اول و دوم را کسب کردند و مصطفی قاسم نژاد و محمد قادری دو فداغی دیگر به مقام سوم مشترک رسیدند.
در بخش بانوان نیز طاهره میرزایی،مریم اسدنژاد و عالیه اسدنژاد همگی از ارد عناوین اول تا سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

شطرنج: یک فداغی در میان اردی‌ها

مسابقات شطرنج گرامیداشت دهه فجر انقلاب روستاهای تابعه بانوان و آقایان به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و همکاری شورای ورزش ارد در خانه ورزش این بخش برگزار گردید.

دراین مسابقات در قسمت آقایان ناصر نریمانی از فداغ اول شد، احمد منصوری و مصطفی غلامی از ارد به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در قسمت بانوان نیز خدیجه اسفندی از ارد به مقام اول دست یافت. مرضیه مرادی و زینب سلمانی مشترکاً دوم شدند و عاطفه صمیمی از ارد در جای سوم قرار گرفت.

دو استقامت: حسین‌آبادی‌ها سریع‌تر دویدند

به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمدبی عبدالله (ص) و در آستانه جشن های پیروزی انقلاب یک دوره مسابقه دو استقامت به مصافت پنج کیلومتر با شرکت دوندگان روستاهای تابعه شهرستان گراش در بخش ارد برگزار شد.

میثم سهیلی، سجاده سپاده و علی اکبر فروتن از حسین آباد به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top