بستن

خبر بازداشت بروجردی تکذیب شد

سایت بولتن‌نیوز که مدعی انتشار خبرهای محرمانه است از دست داشتن سه نماینده مجلس در سو استفاده مالی بانک صادرات خبر داده بود. سایت عماریون چهار آبان‌ماه نیز به صورت غیر مستقیم از نماینده‌ای به نام ع.ب نام برده بود. در گمانی‌زنی‌های کاربران سایت‌های اینترنتی از علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان یکی از این نمایندگان نام برده شده بود.

بازداشت علاالدین بروجردی در ارتباط با سواستفاده سه هزار میلیاردی تکذیب شد.

سایت بولتن‌نیوز که مدعی انتشار خبرهای محرمانه است از دست داشتن سه نماینده مجلس در سو استفاده مالی بانک صادرات خبر داده بود. سایت عماریون چهار آبان‌ماه نیز به صورت غیر مستقیم از نماینده‌ای به نام ع.ب نام برده بود. در گمانی‌زنی‌های کاربران سایت‌های اینترنتی از علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان یکی از این نمایندگان نام برده شده بود.

دقایقی پیش سایت اصولگرای رجا نیوز از قول بروجردی بازداشت خود یا هر کدام از اعضای کمیسیون امنیت ملی را تکذیب کرد. پیش از این احمدی‌بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از “بازداشت یکی از اعضای این کمیسیون در ارتباط با پرونده فساد بزرگ بانکی اخیر و آزادی وی با وساطت علی لاریجانی” خبر داده بود اما علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قول احمدی بیغش این اظهار نظر را تکذیب کرد.

بولتن نیوز در تازه‌ترین خبر خود از قول یکی از  اعضای کمیسیون اصل ۹۰ نوشته است: فرزند یکی از نمایندگان که اتفاقا” رئیس یکی از کمیسیون های تخصصی مجلس می باشد و همچنین ۲ نماینده دیگر در این پرونده دخیل هستند که متاسفانه نام این ۳ نماینده در گزارش نهایی موجود نیست.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top