بستن

آن‌ها که در سیل پشت محمدآباد بودند

هفت‌برکه: مردم محمدآباد در سیل ۱۲ دی‌ماه تنها نبودند و همچنان خدمات‌ رسانی و کمک‌ به خانه‌های سیل زده و مردم از سوی مسئولین ادامه دارد.

به گزارش هفت‌برکه، محمدرضا سجادی، یکی از اهالی محمدآباد در تماس با هفت‌برکه از کمک مسئولین به خصوص شورای شهر به مردم محمدآباد تشکر کرد و گفت: «قبل از اینکه بارندگی شروع شود سعید جعفری سخنگوی شورای شهر از محمدآباد بازدید داشت و به چند خانه هم که احتمال تخریب وجود داشت سرزد و از ساکنین خواست که منزل را تخلیه کنند و به محل اسکانی که برای سیل زدگان در مرکز شهر مشخص شده بروند. تا قبل از شروع سیل با هم در تماس بودیم و ۱۰ دقیقه قبلش نیروهای کمک‌رسانی در محمدآباد حضور داشتند»

سجادی در ادامه افزود: «بارندگی که شروع و شد و آب وارد چند منزل شد نیروهای هلال احمر، سپاه و ماشین‌هایی برای کمک به مردم محمدآباد آمدند و تا نیمه‌های شبی که سیل می‌آمد حتی بعد از سیل هم خدمات‌رسانی به مردم محمدآباد به صورت رایگان ادامه داشت و همچنان به مردم سیل زده و خانه‌های آسیب دیده کمک می‌کنند. به عنوان یکی از نمایندگان مردم محمدآباد از سعید جعفری، مصطفی خورشیدی از اعضای شورای شهر و حسین فولادی نیروهای هلال احمر، سپاه و جهاد سازندگی تشکر می‌کنم. پلاستیک، لایه‌روبی و بیرون کشیدن گل و خاک از خانه‌ها و ایزوگام رایگان انجام می‌شود.»

سجادی به نمایندگی مردم محمدآباد از یک نفر نیز تشکر ویژه می‌کند: «مجتبی دانشور با دستگاه لودر هم در شب سیل و هم در حال حاضر به کمک مردم آمده و تمامی کارها هم رایگان انجام می‌شود.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top