بستن

میثاق دوباره دانش‌آموزان با شهدا

همایش دانش آموزان میثاق با شهداء در جوار قبور مطهر شهدای گراش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان گراش در این همایش که در روزهای شنبه تادوشنبه ،چهاردهم تاشانزدهم بهمن‌ماه، با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در گلزار شهداء ناساگ وبرق روز برگزار شد دانش آموزان با گلباران قبور شهدا و قرائت دسته جمعی زیارت شهداء با آنان میثاق بستند که ادامه دهنده راه آنان و حافظ انقلاب اسلامی باشند.

پخش کلیپ‌های مختلف و روایت خاطرات دوران دفاع مقدس توسط علیرضا وفایی فرد رزمنده ۸سال دفاع مقدس گوشه‌ای از حماسه‌سازی های رزمندگان این شهرستان را تداعی ساخت.
در این همایش دانش‌آموزی کریمی فرد فرماندار گراش، کریمی راد جانشین فرمانده انتظامی  و رحمانی بخشدار مرکزی نیز حضور داشتند. مهروری رئیس اداره آموزش وپرورش طی سخنانی از نقش دانش آموزان در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و میثاق دوباره آنان با شهداء سخن گفت. وی ضمن تشریح شیوه های تهاجم دشمن، راه‌اندازی جنگ نرم توسط دشمن را با هدف بیگانه نمودن جوانان از انقلاب دانست و افزود: یکی از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم آشنایی نسل جوان با آرمانهای شهدا و رشادتهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top