بستن

کمک‌های جهادی به سیل‌زدگان

هفت‌برکه: ناحیه‌ی مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش در بارندگی سیل‌آسای گراش به صورت جهادی، به همشهریان آسیب‌دیده و خسارت‌دیده‌ی خود امداد و یاری رساندند.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، بسیجیان و گروه‌های جهادی و امدادی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان به کمک همشهریان گرفتار در بارندگی روز‌های اخیر شتافتند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش گفت:«پس از اعلام بارندگی در مناطق شهرستان گراش کلیه پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی بسیج به صورت محله محور در شهر و روستا آماده باش و مستقر شدند.»

ستاری افزود:«بیش از ۳۰۰ نفر ازبسیجیان سلحشور در کمک‌رسانی مردم در سیل اخیر به یاری مردم شتافتند. بسیجیان پس از سیل نیز جهت لایروبی و کمک به مردم روستا و حاشیه شهر هنوز مشغول به خدمت رسانی هستند.»

روابط عمومی ناحیه مقاومت سپاه با ارائه لیستی از خدمات بسیجیان به مردم می‌گوید:«پیش از سیلاب با دادن فراخوان، ۱۱ پایگاه مقاومت بسیج به ظرفیت ۱۸۵ نفر در ۱۱ نقطه شهر به صورت آماده باش، استقرار یافتند و سالن صالحین بسیج جهت اسکان اضطراری مردم در نظر گرفته شد. امداد رسانی و کمک به همشهریان و منازل گرفتار در سیل در حین و بعد از بارندگی انجام شد. از دیگر خدمات نیروهای جهادی توزیع کیسه شن و پلاستیک در بین منازل در معرض خطر ورود سیل قبل و حین بارندگی بود. سرکشی و بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل در مناطق سلطان آباد، محمد آباد، باغ موسی و…. جهت بررسی میدانی خسارت سیل و امداد رسانی به آن‌ها فعالیت دیگری است که گروه های جهادی و امدادی بسیج در این موقعیت بحرانی انجام دادند.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top