بستن

انتخابات و استان لارستان موضوعات اصلی صحبت‌نو

« در لار همه به من سیلی زدند» این تیتر اول شماره ۲۱ صحبت‌نو در هفته سوم مهرماه است. مصاحبه‌ای با آجرلو شهردار مستعفی لار که در صفحه سوم خواندنی است. پیگیری این موضوع و درج خبر جلسه پرسش و پاسخ شورای اسلامی شهر لار را می‌توان مکمل این بحث دانست. شورای شهر گفته توان پرداخت حقوق پنج میلیونی آجرلو را نداشته ولی آجرلو در مصاحبه خود تکیه بر بحث حقوق دریافتی را غیر اخلاقی خوانده و گفته در هشت ماه فعالیت خود به عنوان شهردار با مشکلاتی نظیر بدهی‌های کلان شهرداری و مشکل عجیبی که با نیروی انتظامی داشته، عنوان نشده.

رحیمی نژاد در حرف اول این شماره به موضوع استان شدن لارستان پرداخته. در این مطلب رحیمی‌نژاد نوشته است؛ لارستان گزینه اول و آخر مرکزیت استان مورد بحث است. می‌ماند چند مقاله و نظر در صفحه خوانندگان که به موضوع انتخابات اختصاص دارد و بعد خواننده می‌تواند به موضوعات دیگری برسد.

البته این مباحث سیاسی حدود چهار صفحه از هشت صفحه این شماره را گرفته است. صحبت‌نو در صفحه فرهنگی خود به مدیریت جدید فرهنگسرای مرتضوی پرداخته است.

سردبیر ماهنامه اوز هم توضیحی درباره مصاحبه شماره قبل خود فرستاده است که ذکر کرده درباره وعده رئیس جمهور درباره شهرستان شدن اوز نام چند نفر از جمله اصغر حسنی در این مصاحبه از قلم افتاده است.

صفحه ورزش این شماره مصاحبه‌ای است با احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج کشور که چندی پیش در مسابقات همزمان با ۱۱۰ نفر مسابقه داد که دو نفر توانستند با او به نتیجه تساوی برسند.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

6 نظر

  1. اقای کارگر
    اینو تا حالا شنیدی ( لارستان بزرگ)
    تبریزوکرمان چند میلیونی پسوند بزرگ نداره
    قم وکاشان نداره شیرازواصفهان نداره
    تو ایران فقط دوتاشهر دارن یکی تهران ودومی لار
    حالا خودت قضاوت کن این کجا وان کجا
    یاشاید معنی بزرگ و ما مردم منطقه نمیدونیم
    یاشاید هم بزرگ و از اقا گرفتن
    اقای بزرگ که داماد بزرگوارش انچنان تعریفی ازبزرگترین اختلاس گر ایران کردن
    منبع اون تیکه اخر رجا نیوز

  2. لار در حد و. اندازه مرکز استان نیست..بعدشم لارستان کجاش بزرگه؟؟اگه هم یه زمانی بشه استان اسمش باید بشه فارس جنوبی.نه لارستان..اونم به مرکزیت بجز لار….همه منطقه رو عشقه بجز لار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top