بستن

سومین برد پیاپی به سمت صدر جدول

هفت‌برکه: جوانان هلال احمر گراش با سومین برد پی‌درپی، به جمع مدعیان لیگ برتر فوتبال جوانان کشور اضافه شدند.

به گزارش حسن جبرالدینی، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش، از هفته ششم لیگ برتر جوانان کشور، هلال احمر گراش میزبان تیم نام‌آشنای مس رفسنجان بود. گراشی‌ها که دومین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنند، مقابل تیمی قرار می‌گرفتند که امسال جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورده بود، هر چند تقابل این دو تیم در مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور در سال‌های گذشته نوید یک بازی جذاب را می‌داد.

هلال احمر در هفته‌های اول تا سوم شرایط مطلوبی در جدول مسابقات نداشت، چون از تیم خلیج فارس شکست خورده بود، با فولاد مساوی کرده و به تیم ایمان سبز نیز باخته بود. اما از هفته چهارم، این تیم مقتدرانه‌تر ظاهر شد تا با شکست دادن تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان، چشم به قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول داشته باشد. ادامه‌ی این پیروزی‌ها با سه امتیاز شیرین دیدار خانگی مقابل مس رفسنجان باعث شد هلال احمر با ده امتیاز در رده‌ی سوم جدول قرار بگیرد.

گزارش بازی: یک برد مطمئن

جوانان هلال احمر بازی را طوفانی آغاز کردند و از همان ابتدا حملات خود را بر روی دروازه مس بیشتر و بیشتر کردند تا اینکه دقیقه ۲۰ امیرحسین خسروی با یک شلیک دیدنی گل اول بازی را به ثمر رساند. سه دقیقه بعد، بهنام استوار، مهاجم فرصت‌طلب هلال احمر، اختلاف را دو برابر کرد تا بازی در نیمه اول با نتیجه‌ی اطمینان‌بخش دو بر صفر به نفع هلال احمر به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، هر دو مربی دست به تعویض زدند. گراشی‌ها مهره‌های هجومی خود را به زمین فرستادند تا تعداد گل‌های خود را بیشتر کنند. از آن طرف نیز مس رفسنجان از روی ضربات ایستگاهی به دنبال روزنه‌ای برای رسیدن به گل بود. تا اینکه در دقیقه ۷۵ باز هم امیرحسین خسروی با ضربه‌ای دقیق، گل سوم را به ثمر رساند.

برای تیم فوتبال جوانان هلال احمر، این بازیکنان به میدان رفتند: آرین کریم‌پور، حسین ارجمند، مجید زمانی، حسین نگهداری، محمدرسول صدیقی  (۸۵- محمدامین عالی‌زاده)، محسن پورمحمد  (۴۵- دیان الماسی)، سیدامیرپویا موسوی (۷۷- حسین عباسی)، امیرحسین خسروی (۷۷- سیدحسین موسوی)، امیرحسین رحمانیان، یزدان خورشیدپور، بهنام استوار (۸۰-محمدصادق وجدانیان).

آذرپادگان: پیروزی‌ها ادامه خواهد داشت

محمدجواد آذربادگان، سرمربی جوانان هلال احمر، پس از پایان بازی گفت: «خدا را شاکریم در روزی که شاگردانم فوق‌العاده بودند، برنده بازی شدیم. ضمن تشکر از تیم مس رفسنجان که بازی جوانمردانه‌ای را مقابل ما به نمایش گذاشتند، باید عرض نمایم اگر بازیکنانم قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند چه بسا که گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم.»

آذرپادگان به استمرار این نتایج امیدوار است: «پس از نتایج نه چندان مطلوب در هفته‌های ابتدایی، از هفته چهارم عزم خود را جزم نمودیم که پیروز میدان باشیم. برایمان فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. میهمان هستیم یا میزبان. فقط به فکر سه امتیاز بازی هستیم. به شاگردانم اطمینان دارم که از توان بالایی برخوردار هستند و شگفتی‌ساز خواهیم بود.»

آذرپادگان در صحبت‌های پایانی خود از ناحیه مقاومت بسیج و هلال احمر گراش و مدیر عامل تیم، کادر فنی، بازیکنان و خیرین گرامی و هوادران و خانواده‌هایشان و نیز عوامل اجرایی تشکر کرد.

جوانان هلال احمر در آخرین بازی نیم‌فصل در هفته‌ی هفتم لیگ، بایستی در سیرجان به مصاف تیم قدرتمند گل‌گهر سیرجان بروند.

در جدول رده‌بندی هلال‌احمر با ۱۰ امتیاز در رده سوم قرار دارد. تیم‌های ایمان سبز با ۱۳ امتیاز و فولاد خوزستان با ۱۲ امتیاز مدعیان اصلی صعود از گروه یک هستند. 

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top