بستن

افتتاح ساختمان مخابرات شهرک صنعتی گراش

گریشنا- ابوالحسن غلامی: فرماندار گراش در ششمین روز از دهه فجر  ساختمان مخابرات شهرک صنعتی گراش را افتتاح نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش در ششمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ کریمی فرد فرماندار این شهرستان به اتفاق مسئولین و جمعی از معتمدین در محل شهرک صنعتی حضور یافته و ساختمان مخابرات شهرک را افتتاح کرد.

در این مراسم فرماندار ضمن عرض تبریک و گرامی داشت این ایام پیرامون توسعه و آبادانی شهرک طی سالهای گذشته در رابطه با تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی  سخنان کوتاهی ایراد و با توجه به فراهم بودن زمینه و بستر  مناسب خواستار ایجاد و راه‌اندازی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها توسط سرمایه گزاران در شهرک صنعتی گراش شد.

به گزارش رویداد شهر این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان شامل سیستم کافو نوری، کابل کشی و ساخت ساختمان ساخته شده است.

هادی هادی پور رئیس شرکت شهرک های صنعتی گراش نیز گفت: بحث راه اندازی خطوط ارتباطی تلفن و adsl در شهرک صنعتی گراش بسیار ضروری بود که بحمدالله امروز این امر محقق شد. وی افزود: با افتتاح این پروژه ۲۵۶ مشترک میتوانند از این سیستم استفاده کنند.

در پایان این مراسم فرماندار و همراهان  از چند کارگاه فعال و نیمه فعال شهرک صنعتی گراش بازدید کردند. فرماندار از کارخانه‌های نان سخاوت، پلاستیک‌سازی، درب‌سازی، فرغون‌سازی و بسته‌بندی سبزیجات بازدید کرد.

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top