بستن

مقام سوم برای پسران گراشی در تولید محتوای دیجیتال

هفت‌برکه: تیم سه‌نفره‌ای از پسران گراشی متشکل از محمد فخری، محمدصالح شاکری و محمدامین نورانی، در مسابقه‌ی استانیِ تولید محتوای دیجیتال به مقام سوم و جایزه‌ی پنج میلیون تومانی رسیدند.

به گزارش هفت‌برکه، رویداد رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی بسیج، سه بخش بازی‌های ویژه‌ی تلفن همراه، نرم‌افزارهای ویژه‌ی تلفن همراه و پویانمایی از ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور در کارخانه نوآوری شیراز برگزار شد. محمد صالح شاکری در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «این رویداد به شکل یک تورنمنت ۴۸ساعته بود که در مراکز استان برگزار شد، به این شکل که تیم‌ها ۴۸ ساعت قرنطینه بودند؛ و موضوعات را در برنامه افتتاحیه اعلام کردند و تیم‌ها باید در جلساتی که می‌گرفتند، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرا انجام می‌دادند.»

شاکری با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات افزود: «حدود ۲۰۰ شرکت‌کننده در قالب ۴۰ تیم در این مسابقه شرکت داشتند. این رویداد در کارخانه نوآوری شیراز برگزار شد که مخصوص برگزاری چنین مسابقاتی است و امکانات را در اختیار تیم‌ها قرار می‌داد. سطح مسابقات متوسط بود، هم از نظر امکاناتی که در اختیار شرکت‌کنندگان بود و هم از لحاظ تعداد تیم‌ها.» او در ادامه افزود: «ما از طرف جهرم اعزام شدیم. از جهرم با آقای فخری تماس گرفتند و ما هم شرکت کردیم.»

محمدصالح شاکری در مورد پروژه‌ی مقام‌آور تیم گراشی گفت: «در بخش پویانمایی، سه موضوع استکبارستیزی، ایران قوی و سومین حرم اهل بیت اعلام شده بود. ما موضوع استکبارستیزی را انتخاب کردیم و با تکنیک موشن‌گرافی، اثر تولید کردیم. تنها اثری بودیم که به زبان انگلیسی کار کردیم و برای مخاطب زیرنویس فارسی هم داشتیم. در واقع مخاطب ما انگلیسی‌زبان‌ها بودند. هدف ما آشنایی انگلیسی‌‌زبان‌ها با معنای استکبار از دیدگاه ما بود.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top