بستن

انجمن نمایش گراش راه بازیگری را یاد می‌دهد

هفت‌برکه: ۲۴ هنرآموز در کارگاه «بازیگری در تئاتر و سینما» با تدریس فرهاد شریفی، کارگردان و بازیگر تئاتر، شرکت کردند. 

به گزارش هفت‌برکه، جمعه چهاردهم آبان‌ماه ۱۴۰۰، یک کارگاه بازیگری یک‌روزه با عنوان «بازیگری در تئاتر و سینما» با حضور فرهاد شریفی، کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر از تهران در سینما فرهنگ گراش از ساعت ۹ تا ۱۶ برگزار شد. ۲۴ نفر از علاقه‌مندان بازیگری از شهرستان‌های گراش و لار در این کارگاه شرکت داشتند.

فرهاد شریفی بازیگر و کارگردان باتجربه‌ای است که در کارنامه‌اش، بازیگری در فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی و همچنین بازیگری و کارگردانی تئاترهای مختلفی به چشم می‌خورد. او در فیلم‌های سینمایی بودن یا نبودن، هم‌نفس، بی‌پولی، روز کارنامه، آذرخش، آژانس شیشه‌ای و…؛ و همچنین در سریال‌های تلویزیونی در پناه تو، امثال حکم، ساختمان ۸۵، وضعیت سفید و … بازی کرده است. (خبر در هفت‌برکه)

این کارگاه در چند بخش از جمله تفاوت بازی صحنه و بازی در مقابل دوربین (بازی در تئاتر و سینما) برگزار شد و در پایان به صورت عملی از حاضرین خواسته شد تا تمرین بر روی صحنه را انجام دهند.

به گفته‌ی شامحمدی، رییس انجمن نمایش گراش، در هفته‌های آینده نیز یک کارگاه هنری دیگر با حضور سیامک صفری، از پیش‌کسوتان تئاتر کشور، برگزار خواهد شد.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top