بستن

بودجه یک میلیاردی برای بلوار ورودی آغصه

هفت‌برکه: یک میلیارد و ۶۷۰ تومان بودجه برای ساخت بلوار ورودی روستای آغصه و طرح‌ هادی سه روستای خلیلی، کنگ و ریشه و چک‌چک اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، مبلغ یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان برای توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی روستاهای آغصه، خلیلی، کنگ و ریشه و چک‌چک در شهرستان گراش اختصاص پیدا کرد.

با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، بلوار نبی اکرم (ص) روستای آغصه ساخته خواهد شد که عملیات اجرایی آن در سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) (۲ آبان ۱۴۰۰) توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش آغاز شد.

روستای آغصه تنها روستای اهل سنت شهرستان گراش در بخش ارد قرار دارد. 

به گفته جمشیدی مدیر بنیاد مسکن گراش این پروژه شامل ۴ هزار و ۶۶۱ مترمربع زیرسازی، قیرپاشی و اجرای آسفالت گرم و ۸۸۰ متر تک‌لبه و کانیوا که اعتبار آن با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده و دکتر غلامپور فرماندار گراش جذب شده است.

برای اجرای طرح‌های هادی روستاهای خلیلی، کنگ و ریشه و چک‌چک که در بخش مرکزی و بخش ارد شهرستان گراش واقع هستند نیز به ترتیب ۳۰۰ میلیون، ۲۰۰ میلیون و ۱۷۰ میلیون تومان اعتبار توسط مهندس حسین‌زاده جذب شده است.

نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش‌های مهندس زمانی مدیرکل بنیاد مسکن فارس و مهندس جمشیدی مدیر بنیاد مسکن گراش عنوان کرد: «توجه به روستاها از رویکردهای جدی مجلس یازدهم و دولت جدید است. با توسعه زیرساخت‌ها و تغییر چهره روستاها بایستی محرومیت را از این مناطق زدود و کاری کرد که زندگی در روستا دیگر به معنای محرومیت نباشد و روستانشینی مزیت به حساب آید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top