بستن

میلاد لارستان مهلت ثبت‌نام برای انتخابات را گوشزد کرد

«درخشش دو کشتی‌گیر بسیجی در مسابقات قهرمانی بسیج کشور» تیتر اول شماره ۶۷۱ هفته سوم مهر میلاد لارستان است. یک مقام سومی و پنجمی حاصل کار کشتی‌گیران در این مسابقات بوده. زاهدی رئیس دانشگاه آزاد لارستان از ارتقاء این دانشگاه به واحد بین‌الملل در آینده نزدیک خبر داده و دو ستون کناری صفحه اول انتخابات است که تاریخ نام نویسی برای شرکت در انتخابات را متذکر شده و خواستار همدلی مردم شده است. سرشماری نفوس هم ستون دیگر صفحه اول را به خود اختصاص داده. خبر آتش سوزی شهرک صنعتی هم در صفحه اول کار شده است.

نشست عوامل اجرایی سرشماری با اصحاب رسانه، برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها و بررسی راهکارهای اشتغالزایی مددجویان از خبرهای صفحه دوم هستند و در صفحه ورزش از برگزاری دهمین دوره مسابقات کشوری کاراته بانوان، صعود بانوان لارستان برفراز ارتفاعات تنگ گوروه از خبرهای ورزشی این شماره است.

میلاد در صفحه اقتصاد به معرفی شرکت تولیدی پودر ماهی ساردین لارستان پرداخته. این شرکت ظرفیت تولید ۷۲۰۰ تن در ساتل را داراست و با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شده است.

در صفحه آخر این شماره هم مقاله‌ای به موضوع انتخابات اختصاص دارد و در کنار آن مطلبی با تیتر «چه کسی شهردار لار می‌شود» به شورای شهر و شهردار آینده لار پرداخته است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top