بستن

مدیریت بهزیستی گراش به یک زن سپرده شد

هفت‌برکه: حلیمه خاتون ملکی جانشین علی‌اکبر غلامی در اداره بهزیستی گراش شد. 

به گزارش حجت عابدی دوشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۰، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره بهزیستی گراش با حضور فرماندار و معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان فارس در فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم از خدمات پنج ساله علی اکبر غلامی تقدیر و حلیمه خاتون ملکی به عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی گراش معرفی شد.

ملکی متولد ۱۳۶۰ شهر گراش و دارای مدرک کارشناسی روانشناسی بالینی و کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دانشگاه شیراز است. وی سابقه ۹ ساله در سازمان بهزیستی دارد و در شهرهای لار و گراش خدمت کرده است.

رئیس جدید اداره بهزیستی گراش سابقه حضور ۱۸ ماهه در فرمانداری به عنوان کارشناس امور اجتماعی و بازرسی انتخابات و همچنین سابقه تدریس در دانشگاه پیام نور اوز، دانشکده علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی گراش در کارنامه دارد.

حلیمه خاتون ملکی درکنار سیما برزین رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و زینب کوزلی رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سومین زن در مجموعه مدیران شهرستان گراش خواهد بود.

فرماندار گراش: بهزیستی گراش هنوز نمایندگی است

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در این آیین با بیان اینکه بهزیستی در صیانت از خانواده‌های آسیب‌پذیر نقش موثری دارد، اظهار داشت: خدمات و فعالیت‌های سازمان بهزیستی در حوزه پیشگیری، توانبخشی، اشتغال و مسکن شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات در حوزه بهزیستی شهرستان گراش، خواستار ارتقاء نمایندگی بهزیستی به اداره شد و گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در حوزه بهزیستی ارتقاء نمایندگی به اداره و تشکیل چارت سازمانی در راستای ارائه خدمات بهتر و متنوع تر به جامعه هدف و اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه است

فرماندار گراش راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان را ضروری دانست و افزود: با توجه به رشد و زایش آسیب های اجتماعی خصوصا آسیب های نوپدید و مواردی از این قبیل که در شهرستان گزارش شده و در دسته آسیب های اجتماعی قرار دارد، وجود اورژانس اجتماعی یک ضرورت است و باید به آن توجه ویژه کرد.

وی در خصوص افزایش نیرو، تکمیل و تجهیز ساختمان خیر ساز اداری، کمک به ساخت مسکن افراد تحت پوشش، و تخصیص اعتبارات از دیگر خواسته‌های خود عنوان کرد.

فرماندار گراش با تقدیر از خدمات پنج ساله غلامی رئیس سابق اداره بهزیستی از ملکی خواست با توجه به نیاز شهرستان خدمات مطلوب‌تر و بهتری را به جامعه هدف ارائه کند.

ساختمان بهزیستی ۷۰ درصد پیشرفت داشته است

معصومه فروتن معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان فارس با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان گفت: تلاش و حرکت برای سلامت جامعه و کمک به نیازمندان و حمایت از اقشار آسیب پذیر از اهداف سازمان بهزیستی است.

وی افزود: تشکیل سازمان بهزیستی در راستای اهداف سازمانی که توانمند سازی و بازتوانی جامعه است در سه حوزه پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی ارایه خدمات می‌کند

علی اکبر غلامی رئیس سابق اداره بهزیستی گراش از پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت ساختمان اداری بهزیستی خبر داد و افزود: با توجه به نیاز شهرستان و لزوم توسعه زیرساخت‌های ساخت ساختمان اداری و تملک زمین در دستور کار قرار گرفت که با حمایت خیرین با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات خیرین و دولتی پیشرفت ۷۰ درصدی دارد.

وی تملک زمین و احداث ساختمان اداره با مشارکت خیر جناب آقای حاج غلامحسین غفاری و اعتبارات دولتی، راه‌اندازی مرکز مشاوره خصوصی، راه اندازی ۲ مرکز مثبت زندگی و برون سپاری فعالیت های تخصصی سازمان بهزیستی از طریق مراکز غیر دولتی با هدف ارائه خدمات تخصصی و در دسترس مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات، پیگیری تملک زمین جهت مسکن برای خانواده های دومعلولی شهری گراش در مرحله اخذ پروانه ساخت با همراهی و مساعدت نمایندگی انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان گراش، پرداخت اعتبارات بلاعوض جهت ساخت و تکمیل ۴۰ واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی، پرداخت چهار میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال جهت راه اندازی ۷۰ فقره کسب و کار خود اشتغالی جامعه هدف تحت پوشش را از مهمترین اقدامات خود عنوان کرد.

حلیمه خاتون ملکی رئیس جدید اداره بهزیستی گراش در این مراسم خواستار همکاری و همراهی همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف شد.

وی کمبود نیرو انسانی از مهمترین مشکلات پیش رو اداره بهزیستی گراش دانست و بر ضرورت توجه به اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداری و افزایش تجهیزات و امکانات تاکید کرد.

ملکی هدف تمامی فعالیت های بهزیستی را توانمندسازی جامعه هدف برای زندگی بهتر در جامعه عنوان کرد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. سلام و وقت بخیر. جای سوال هستش چرا این مراسم بدون حضور روسای ادارات و حتی خیر ارجمند جناب اقای غفاری و بقیه دست اندرکاران مجموعه بهزیستی انجام شده. فقط حضور دوتا روسای قدیم و جدید و فرماندار و معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی. اون دو نفر خانم حاضر هم از خود پرسنل فرمانداری هستند.حداقل از مجموعه فرمانداری انتظار بیشتری می رفت برای این کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top