بستن

نمایندگی خبرگزاری فارس در گراش فعال شد

هفت‌برکه: قاسم ایزدیان خبرنگار پیشکسوت گراش، نمایندگی خبرگزاری فارس در شهرستان گراش را پذیرفت. 

به گزارش هفت‌برکه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ ابراهیم کمالی سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس، در نامه‌ای قاسم ایزدیان را به عنوان خبرنگار این خبرگزاری به فرماندار گراش معرفی کرد.

خبرگزاری فارس از فروردین ۱۳۸۱ آغاز به کار کرده است و در کنار ایرنا، ایسنا، خبرگزاری صدا و سیما، تسنیم و مهر یکی از خبرگزاری اصلی و مرجع در کشور است. به جز خبرگزاری صدا و سیما هیچ کدام از خبرگزاری‌های سراسری در گراش فعال نیست و حضور ایزدیان می‌تواند در بازتاب خبرهای شهرستان در سطح ملی موثر باشد. 

قاسم ایزدیان ۶۹ ساله است و با نزدیک چهل سال فعالیت خبری، باسابقه‌ترین خبرنگار فعال شهرستان گراش است. ایزدیان فعالیت خبری را از خبرجنوب آغاز کرد و در دهه شصت و هفتاد یکی از توزیع‌کنندگان اصلی مطبوعات و فعال‌ترین خبرنگار گراش بود. او چندین سال خبرنگاری صدا و سیما در گراش را نیز بر عهده داشت. ایزدیان در طی سال‌های فعالیت خبری با رسانه‌های زیادی همانند ایرنا، مهر، ایکنا و … همکاری داشته است. 

این خبرنگار پیشکسوت در سال‌های اخیر در دفتر خبری گراش فعال است و رسانه مجازی ناب‌نیوز را مدیریت می‌کند. بر عهده گرفتن مسئولیت خبرنگاری خبرگزاری فارس در گراش تازه‌ترین تلاش او برای زنده نگه داشتن جریان اخبار در شهرستان است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top