بستن

«جواد دیباچی» در راه تیم ملی

هفت‌برکه: جواد دیباچی نوجوان تنیسور گراشی به عنوان تنها نماینده استان فارسی راهی مسابقات انتخابی اردوی تیم ملی در رده سنی زیر ۱۴ سال می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه: مسابقات انتخابی اردوی تیم ملی نوجوانان کشور ۱۲ تا ۱۸ آبان‌ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود و جواد دیباچی تنها نماینده تنیس خاکی رده سنی زیر ۱۴ سال نوجوانان از فارس است.

حسن دیباچی، رئیس هیات تنیس خاکی شهرستان گراش در خصوص مسابقات انتخابی کشور گفت: «مسابقات انتخابی تیم ملی ۱۲ الی ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در شهر اصفهان برگزار می‌شود. از استان فارس تنها یک بازیکن زیر ۱۴ سال دعوت شده است که آن هم آقای دیباچی است.»

حسن دیباچی به عنوان مربی همراه جواد دیباچی است: «جواد دیباچی ۱۲ سال سن دارد و ۵ سال است که تنیس خاکی کار می‌کند، او تمرین و بازی را از زیر ۱۲ سال شروع کرد و چندین مقام استانی و کشوری نیز دارد، قرار بود در انتخابی تیم ملی نوجوانان زیر ۱۲ سال هم شرکت کند که به دلیل شرایط کرونا برگزار نشد. انتخاب برای مسابقات کشوری بر اساس رنکینگ است که جواد رتبه ۶ رکنیگ آسیایی را دارد. روزی سه ساعت تنیس کار تمرین می‌کند و هفته‌ای سه جلسه هم بدن‌سازی را در کنار تنیس کار می‌کند. در مسابقات انتخابی اصفهان افراد برای مسابقات نهایی انتخاب شوند.»

جواد دیباچی در سال‌های گذشته چندین مقام استانی و کشوری داشته که سایت هفت‌برکه به آن پرداخته است. او سال ۹۸ از گراش قهرمان مسابقات تنیس تور آسیایی(ATF) زیر ۱۴ سال شیراز شده بود. (خبر در هفت‌برکه)

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top