بستن

ماشین‌های سنگین در صف‌های طولانی گازوییل

هفت‌برکه: کمبود سهمیه جایگاه‌ها و تقاضای بالا برای گازوییل آزاد باعث شده است روزانه صف‌های بلندی از خودروهای سنگین در جایگاه‌های سوخت گراش تشکیل شود.

چند نفر از همشهریان تصاویری را از صف خودروهای سنگین در بلوار شهید سعادت و بلوار شیخ احمد انصاری ارسال کرده‌اند. این صف را می‌توان روزانه در جایگاه‌های سوخت دید.

زحمتکشان از سازمان حمل و نقل شهرداری گراش در گفتگو با هفت‌برکه گفت:‌ «سهمیه هشت هزار لیتری جایگاه‌های سوخت کفاف مصرف گازوییل شهرستان را ندارد. ما ۲۰۰ پروانه ماشین سنگین داریم که از بیستم هر ماه خیلی‌ها متقاضی گازوییل آزاد هستند. خودروهای عبوری و خودروهای مناطق همجوار هم هستند.»

زحمتکشان در مورد پیگیری افزایش سهمیه گفت: «ما موضوع را از مراجع مختلف پیگیری کردیم. یکی از جواب‌ها این بود که شهرستان‌های جنوب فارس روی محور قاچاق سوخت قرار دارند و امکان افزایش سهمیه وجود ندارد. البته این مشکل در شهرستان‌های مختلف وجود دارد.»

زحمتکشان در مورد مشکل تجمع خودروهای سنگین گفت: «تجمع این خودروها در مسیری که خودروهای بین شهری هم از آن عبور می‌کنند، می‌تواند خطرزا باشد. هماهنگی کرده‌ایم که ساعت مشخصی برای ارائه سوخت تعیین شود.»

دو جایگاه سوخت گراش نیز اعلام کردند موضوع افزایش سهمیه را از طریق فرمانداری پیگیری کرده‌اند که هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. سلام.آقای زحمتکشان بنده خدا چند روز گذشته به طور مستمر پیگیر این موضوع بودن.خدا خیرشون بده.ما شاهد بودیم که یک روز حدود ۳ ساعت از شهرستان و استان و تهران پیگیری کردن.انشالله که زحماتشون بی نتیجه نمونه و ما راننده ها هم بتونیم به فعالیتمون در حوزه شهر ادامه بدیم.
    جمعی از رانندگان درون شهری

  2. لعنت بر پ م و خود رانندگان ماشینهای سنگینی که از توو کوچه‌مون رد شدند و رد میشن و لوله آب رو منهدم کردند و زیرزمین خونه‌مون آسیب دید و کلی زحمت جابجایی اساس خونه به من تحمیل شد و فرشمونم له شد و هر چیم به مسوولین مربوطه گزارش و درخواست دادیم عین خیالشونم نیست.لعنت به همه‌شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top