بستن

سال آینده ۱۵ سرباز معلم در مدارس گراش درس می‌دهند

اداره آموزش و پرورش گراش برای سال تحصیلی آینده ۱۵ نفر سرباز معلم می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گراش این اداره برای سال تحصیلی ۹۳-۹۲ از بین برادران مشمول وظیفه با مدرک فوق‌دیپلم و لیسانس در چندین رشته‌ معلم وظیفه جذب و گزینش می‌کند. افراد آماده به خدمت تا ۱۶ بهمن برای ثبت‌نام مهلت دارند.

در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش گراش برای ۱۰ نفر معلم در رشته‌های آموزش ابتدایی، علوم تربیتی، مشاوره و روانشناسی، ادبیات فارسی، علوم تجربی و معارف اسلامی اعلام نیاز کرده است. سهمیه دبیرستان‌های و هنرستان‌های گراش ۵ نفر است. هر کدام از رشته‌های ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی، الکتروتکنیک و کامپیوتر هر کدام یک سهمیه دارند.

۱۶بهمن‌ماه آخرین مهلت ثبت نام مرحله اول در گراش است. متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به معاونت آموزشی آموزش و پرورش گراش مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس در مورد بخشنامه به‌کارگیری معلمان‌ وظیفه نوشت: از مشمولین واجد شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مُهر غیبت که تاریخ اعزام آنها از اسفندماه ۹۱ تا تیرماه ۹۲ است، از تاریخ وصول بخشنامه لغایت تاریخ مندرج در جدول زیر، ثبت نام صورت گیرد. در صورت تکمیل ظرفیت استان در هر مرحله، مرحله بعدی منتفی می‌شود.

مرحله افراد مجاز برای ثبت نام پایان ثبت نام دریافت پاسخ گزینش ارسال اسامی پذیرفته شدگان
اول دارندگان برگه اعزام یکم اسفندماه ۹۱ تا ۳۰ تیرماه ۹۲ ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۱ ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ ۹ اردیبهشت۱۳۹۲
دوم دارندگان برگه اعزام یکم اردیبهشت ماه ۹۲ تا ۳۰ تیرماه ۹۲ دوم اسفندماه ۱۳۹۱ ۲۹ فروردین ۱۳۹۲
سوم دارندگان برگه اعزام یکم اردیبهشت‌ماه ۹۲ الی ۳۰ تیرماه ۹۲ ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۱ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲

در این بخشنامه آمده است: داوطلبان ‌باید در هنگام ثبت‌نام فرم تعهدنامه رعایت شئونات شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش را نیز تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه، به مسئول ثبت‌نام تحویل دهند.

در این بخشنامه تأکید شده است: به‌کارگیری پذیرفته‌شدگان با مدرک تحصیلی فوق دیپلم در دوره متوسطه صرفاً در شاخه‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش به عنوان استادکار (در رشته تحصیلی مرتبط) مجاز خواهد بود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top