بستن

خوشنویسی‌های «تمیز» بر دیوار گالری پردیس

هفت‌برکه: آثار خوشنویسی محمد تمیز از اساتید خوشنویسی گراش به مدت شش روز در گالری پردیس به نمایش در می‌آید

به گزارش هفت‌برکه، نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد تمیز به مناسبت هفته خوشنویسی یکشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و جمعی از هنر دوستان در گالری پردیس واقع در بوستان یاران برپا گشایش یافت.

این نمایشگاه از یکشنبه ۲۵ مهرماه تا جمعه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ ادامه دارد. ساعت بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت صبح‌ها ۱۰ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری پردیس واقع در بوستان یاران است.

محمد تمیز ۴۹ ساله است و از ۳۰ سال پیش در رشته‌های مختلف هنری فعالیت دارد. تمیز با مدرک تحصیلی دیپلم از مدرسین شناخته شده انجمن خوشنویسان گراش است.

محمد تمیز در گفتگو با هفت‌برکه در مورد آغاز فعالیت هنری خود گفت: «غلامرضا عباسی برای این که بروم در لار امتحان بدهم و مدرک بگیرم مشوق من بود و جا دارد همین‌جا بابت این همه پافشاری و تشویقی که داشت تشکر کنم. بعد از امتحان در لار مدرک‌های مختلفی را گرفتم و با جدیت بیشتری راهم را ادامه دادم.»

تمیز در مورد اساتید خود در سال‌های گذشته گفت: «نزد استاد عبدالله عسکرزاده، مرحوم استاد فتحعلی واشقانی، استاد علیرضا تل‌جنگانی، استاد غلامحسین امیرخانی آموزش دیدم که از محضر هر کدام از آن‌ها نکات زیادی آموختم. در دوره فعالیت هم آقایان محمدجواد اکبری و اسماعیل حسن‌نژاد از مشوقان همیشگی من بودند.»

محمد تمیز با اشاره به تدریس خوشنویسی در گراش گفت: «از سال ۸۳  تقریبا از همان اوایل آغاز به کار خانه فرهنگ در گراش تدریس را شروع کردم، کلاس‌های من هم به صورت خصوصی و هم عمومی برگزار می‌شود بو هنرجوهای زیادی هم آموزش دیده‌اند.»

او در پایان خاطر نشان ساخت: «این اولین نمایشگاه انفرادی من است، پیش از این در چندین نمایشگاه در شهرهای مختلف مثل تهران، تبریز، مشهد، نیریز، شیراز، لار، گراش به صورت گروهی حضور داشتم و از آثار خود ارسال کرده‌ام. در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر به نمایش گذاشته می‌شود.»

تکمیل خبر: این نمایشگاه تا یکشنبه دوم آبان تمدید شد

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top