بستن

وزیر بهداشت به گراش سفر می‌کند

هفت‌برکه: همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از هیات دولت روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ به شهرستان گراش سفر خواهد کرد.

به گزارش حجت عابدی، سه‌شنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰، مجید غلام‌پور فرماندار گراش از سفر قریب الوقوع نماینده رئیس جمهور به این شهرستان خبر داد و گفت: «در سفر نماینده رئیس جمهور به شهرستان مطالبات مردم بررسی می‌شود.»

فرماندار گراش با اشاره به هفتمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان فارس، گفت: دکتر عین الهی وزیر بهداشت و درمان نماینده معین هیات دولت در شهرستان گراش در سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان فارس تعیین شده است و مردم گراش روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه میزبان نماینده رئیس جمهور هستند.

مجید غلام‌پور سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به گراش را فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت شهرستان دانستند و افزود: شهرستان گراش آماده استقبال از وزرا و معاونین دولت سیزدهم است. قطعا سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت نتایج خوبی برای استان دارد و مایه خیر و برکت برای شهرستان گراش نیز خواهد بود.

وی در تشریح جزئیات سفر نماینده رئیس جمهور به شهرستان گراش، تصریح کرد: با هماهنگی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبات و خواسته‌های مردم در این سفر بررسی می‌شود و ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه تمام و همچنین بازدید از پتانسیل و ظرفیت شهرستان در حوزه‌های مختلف، موانع پیش رو رشد و توسعه شهرستان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت

فرماندار گراش با اشاره به بخشی از مطالبات و خواسته‌های مردمی، گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، تکمیل و بهره برداری از محور چک چک، توسعه شهرک صنعتی و ایجاد نواحی صنعتی در بخش ارد و دهستان فداغ، تکمیل تونل شهدای خلیج فارس، تکمیل پروژه ساخت مجتمع اداری، ارتقاء زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان و استفاده از ظرفیت موجود دانشکده و بیمارستان در راستای ایجاد قطب پزشکی و جذب توریسم درمانی از اصلی‌ترین مطالبات مردم و مسئولان شهرستان گراش است.

مجید غلام‌پور با اشاره به مشکلات آب رسانی به بخش ارد و ضرورت تامین آب شرب در بخش مرکزی، افزود: آب‌رسانی از خط انتقال سد سلمان فارسی به بخش ارد با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی همراه و نیاز است این طرح در راستای حل مشکل کمبود آب در این بخش هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به بخش‌ مرکزی شهرستان می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کند، خاطر نشان ساخت: پروژه گازرسانی به بخش مرکزی نیازمند شتاب بیشتر است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ با گازرسانی به تمام روستاهای واجد شرایط گراش، این منطقه به عنوان شهرستان سبز معرفی شود.

نماینده دولت در شهرستان گراش با اشاره به کمبود زیرساخت‌های ورزشی در روستاها و مناطق شهری افزود: رفع کمبود فضا و احداث سالن‌های ورزشی در بخش ارد و دهستان‌های فداغ و خلیلی، تکمیل و توسعه سالن ورزشی محبی و مجموعه ورزشی شهدا، توجه به ورزش بانوان و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها از اولویت برخوردار است.

فرماندار گراش با اشاره به ظرفیت‌های بخش بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: رفع موانع، توسعه همه جانبه زیرساخت‌ها و استفاده از ظرفیت حوزه بهداشت و درمان و معرفی گراش به عنوان قطب پزشکی استان یکی از مطالبات به حق خیرین سلامت و شهروندان گراشی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مباحث توسعه‌ای در این سفر دنبال خواهد شد، افزود: بی شک در سفر نماینده رئیس جمهور بسیاری از طرح‌های توسعه‌ای و موانع پیش رو در شهرستان بررسی خواهد شد و امیدواریم که این سفر برای مردم گراش پُر خیر و برکت باشد.

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

4 نظر

  1. وزیر بهداشت میاد بخش هایی که تجهیز کردن نشونشون میدن بعد وزیر و هیئت همراه فکر میکنند بیمارستان گراش همه چیز تمام هستش و هیچ مشکلی نداره.

  2. لطفا مسیولین در خصوص مشکلات فداغ و روستاهای اطراف مانند مشکلات شبکه ابرسانی، تکمیل تونل بالنگستان، کمبود تجهیزلت درمانگاه و‌بهداشت، مشکلات با منابع طبیعی زمینهای کشاورزی و سرویس مدارس لطفا پیگیری کنند و‌با مقامات بالاتر رایزنی کنند.

  3. اگر آمدن وزیر بهداشت برای مردم گراش و روستاها و بخشها نون ندارها برای روسای دانشکده و بیمارستان که خوب نون داره . برادر عزیز اول آمار بدن که سال گذشته چند نوزاد بعلت کمبود تخت بخش آی سی یو کودک فوت کرده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top