بستن

دلخوش در لباس سفید رییس اورژانس

هفت‌برکه: ناصر دلخوش عضو شورای شهر گراش به عنوان سرپرست جدید اورژانس ۱۱۵ گراش معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی گراش در حکمی از سوی دکتر سید جواد محقق، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش، ناصر دلخوش به عنوان  «سرپرست اداره حوادث  فوریت‌های پزشکی » منصوب شد.

جلسه تودیع و معارفه امروز ۱۸ مهرماه با حضور هیات رییسه علوم پزشکی برگزار شد. پیش از این علی عالیان به مدت ١٩ ماه، مسئولیت اورژانس ۱۱۵ گراش را بر عهده داشته است.

اورژانس ۱۱۵ گراش از محل قدیمی در بیمارستان به ساختمان جدید و نوساز در مجتمع درمانی آبشار اندیشه گراش در حال انتقال است.

ناصر دلخوش عضو شورای اسلامی شهر گراش است که پس از یک سال حضور در فرمانداری گراش به اورژانس بازگشت. دلخوش در مورد حضور در اورژانس گفت: «به مدت یک سال مامور در فرمانداری بودم و پایان ماموریت به محل استخدام اصلی خودم برگشتم.»

دلخوش در گفتگو با هفت برکه در مورد برنامه‌های خود گفت: «گسترش خدمان اورژانس در دو بعد کمی و کیفی و توجه به آموزش را مورد نظر داریم.»

سرپرست اورژانس گراش در مورد گسترش فیزیکی امکانات اورژانس گفت: «راه‌اندازی اورژانس دوم، راه‌اندازی اورژانس موتوری به نام موتورلانس را در برنامه داریم. در توابع نیز پایگاه جاده‌ای روستای خلیلی و افزایش پایگاه‌های اورژانس از برنامه‌های پیش‌بینی شده در دو سال آینده است.»

دلخوش از برنامه خود برای فعال شدن ستاد فوریت‌های پزشکی خبر داد و گفت: «با توجه به کمبود نیرو در این مدت ستاد اورژانس نداشته‌ایم و از نیروها علمیاتی برای کارهای ستادی نیز استفاده می‌شد. انشاالله برای استقرار حوزه ستادی هم تلاش می‌کنیم تا خدمات اورژانس از نظر کیفیت کار ارتقا یابد.»

سرپرست جدید اورژانس با تاکید بر آموزش گفت: «آموزش در افزایش کیفیت خدمات موثر است. مشکلاتی در مورد آدرس‌یابی داریم که با آموزش پرسنل به تدریج رفع می‌شود. برای آموزش دانشجویان و طی کردن دوره کارآموزی آن‌ها در گراش هم اعلام آمادگی کرده‌ایم. بخش آموزش همگانی هم به دلیل نداشتن ستاد، فعال نبوده است که در آینده بها بیشتری به این امر خواهیم داد.»

ناصر دلخوش ۳۶ ساله است و در زمان ثبت‌نام انتخابات شورای شهر در مورد تحصیلات خود گفته بود:‌ «بنده مدارک کارشناسی فوریت‌های پزشکی، کارشناسی مدیریت دولتی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، کارشناسی ارشد آموزش پزشکی را دارم و در حال حاضر دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی گرایش سیاسی هستم.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. با تشکر از اقای عالیان که انصافا در مسئولیت خود به خوبی انجام وظیفه کردند و انشالله که سبب ارتقاء این گونه مدیران فراهم شود و اورژانس هم به حال گذشته باز نگردد

    اقای دلخوش دیشب در استوری واتساپ شما خبر از پیگیری جنابعالی در مورد راه اندازی دفتر خدمات خودرویی و پلاک گذاری به مردم داده بودید لطفا اگر مدارکی در این زمینه است که جنابعالی یا شورای محترم شهر در این خصوص پیگیری کردید به گریشنا در جهت آگاهی افکار عمومی ارائه کنید(با توجه به اینکه نقش آفرینی جنابعالی در خصوص راه اندازی این دفتر در حال حاضر از سوی متولیان تکذیب شده است)

    و دیگر در مورد پیست موتور سواری و اتومبیل رانی صحبت کردید که در این خصوص هم اگر به ما جوانان ارائه گزارش نمایید خوبه

  2. مثل روابط عمومی نماینده که هر اتفاقی در هرجای منطقه توسط هرکس انجام میشه، میگن با پیگیری نماینده بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top