بستن

رکاب‌زنان گراشی راهی کرمان شدند

هفت‌برکه: هشت رکاب‌زن گراشی با طی کردن مسافت حدود ۶۵۰ کیلومتری، امروز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰ به کرمان رسیدند.

به گزارش هفت‌برکه، جمعه ۹ مهرماه ۱۴۰۰ هشت دوچرخه‌سوار گراشی رکاب‌زنی در مسیر گراش تا کرمان را با شعار میثاق با شهید قاسم سلیمانی آغاز کردند. این اولین تور برون استانی هیات دوچرخه‌سواری گراش است. پیش از این یک تور درون استانی نیز برگزار شده بود (خبر در هفت‌برکه)

جلال ایزدی، روابط عمومی هیات دوچرخه‌سواری گراش با بیان اینکه شعار ما برای این تور دوچرخه‌سواری میثاق با شهید قاسم سلیمانی است گفت: «صبحگاه جمعه نهم مهرماه از مسیر گلزار شهدا گراش استارت این تور یک هفته‌ای را زدیم، در طول مسیر از لار، چهاربرکه گذر و شب را در کهنه استراحت کردیم، سپس راهی درز و سایبان، حاجی‌آباد و سیرجان شدیم، مدت زمان پیش‌بینی ما برای این تور یک هفته است.»

این گروه عصر روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه به شهر کرمان رسیدند. 

ایزدی با اشاره به اینکه ما رکاب‌زنی را در طول روز انجام می‌دهیم افزود: «طول رکاب‌زنی میانگین روزانه ۹۰ کیلومتر است، شب‌ها به دلیل تاریکی هوا و خطرات جاده رکاب نمی‌زنیم. ان شاالله چهارشنبه یا پنجشبه به گلزار شهدا کرمان می‌رسیم. صبح‌ها از ساعت ۴:۳۰ رکاب‌زنی را شروع می‌کنیم. هزینه این سفر یک هفته‌ای با هزینه شخصی خومان بوده است و باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان لباس رکاب‌زنان را اهدا کرده است.»

عباس پرهیزکار، محمدرضا طالبی‌نژاد، محمدرضا کارگر، یوسف جباری، جلال ایزدی، مجتبی اسدی، علی شمسی، عباس خرسندی هشت دوچرخه‌سوار حاضر در تور رکاب‌زنی گراش تا کرمان هستند.

 

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

  1. ما ساکن کرمان هستیم,خودم چندسالی گراش زندگی کردم,اگر جایی رو جهت اسکان ندارن میتونید شماره رو بهشون بدید تا تشریف بیارن اینجا,خوشحال میشیم میزبان میهمانان حاج قاسم باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top