در مراسمی با حضور مهندس علیرضا محفوظی معاون تلفیق بودجه حقوقی و امور مجلس، مهندس داریوش نصر به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی لارستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، این مراسم چهارشنبه چهارم بهمن ماه برگزار شد و مهندس علیرضا محفوظی، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش،دکتر موسی موسوی نماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر،امام جمعه لارستان، مهندس عشایری قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی فارس و و فرمانداران شهرستان‌های لارستان، گراش، خنج، لامرد و مهر در آن حضور داشتند.

در ابتدای مراسم حسن فدایی مدیرکل اسبق راه وشهرسازی لارستان درخصوص عملکرد هشت ماهه خود توضیحات داد و پس ازآن دکترجعفر پور و دکترموسوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و امیری فرماندار ویژه لارستان توضیحاتی درخصوص حوزه استحفاظی خودبیان نمودند و در پایان از خدمات مهندس حسن فدایی در طی مدت انتصاب خود تقدیر و تشکر نمودند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: موفقیت مدیران فقط در سایه علم،دانش و ایمان کامل نیست،بلکه عامل موفقیت همراهی و همکاری همه مسئولان در مسیر خدمت گذاری است.

مهندس محفوظی عنوان داشت: از مهمترین پروژه های حوزه استحفاظی این اداره کل پروژه ورودی شهر لار – کمربندی غربی، پروژه مهر ماندگار – چهار خطه کردن جهرم – لار- بندرعباس، راه آهن شیراز – لار- بندرعباس، تونل شهید باقری لامرد، چهار خطه کردن جاده لامرد – اشکنان، چهار خطه کردن جاده مهر- گله دار- دارالمیزان و بیش از ۵ هزار واحد مسکن مهر است که امیدواریم با تأمین اعتبار مورد نیاز بتوانیم شاهد بهره‌برداری هرچه سریعتر از این پروژه‌ها باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حسن فدایی به جهت زحمات چند ماهه خود به عنوان مدیرکل راه وشهرسازی لارستان برای مهندس نصر مدیرکل جدید این اداره کل آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

مهندس نصر نیز سخنران بعدی این مراسم بود که ضمن خوش آمدگویی به حضار و مدعوین اهداف و برنامه های آینده خود را تشریح نمود. داریوش نصر، پیش از این معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی فارس بوده است.

13911104 Rah LAr