بستن

گردهمایی مجازی کتاب‌خوان‌های رضوی

هف‌برکه: به مناسبت یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ، کتابخانه عمومی آبشار اندیشه گراش ،وبینار معرفی برنامه‌های جشنواره رضوی را به صورت عمومی برگزار کرد.

به گزارش هفت‌برکه این وبینار با هماهنگی فاطمه نسا حسین زاده،مسئول کتابخانه آبشار اندیشه صبح پنجشنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ با حضور دو مهمان اصلی و کتابخوانی کودکان عضو کتابخانه در محیط اسکای روم برگزار شد.

محمدعلی شامحمدی مدیر شبکه جوانان رضوی در شهرستان گراش و زهرا عبدی نویسنده کتاب کودک جشنواره رضوی امسال مهمانان ویژه این نشست بودند. حسین زاده در ابتدای برنامه جشنواره کتابخوانی رضوی، قالبهای شرکت در جشنواره و منابع مسابقه کتابخوانی هر رده را معرفی کرد.

زهرا عبدی نویسنده کتاب امام زمان(عج) که در جمع کودکان عضو کتابخانه حاضر شده بودبعد از جمع خوانی اعضای کتابخانه و با صبر و حوصله به سوالات آنها در حیطه نویسندگی پاسخ دادند.

محمدعلی شامحمدی مدیر موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان به شرکت در جشنواره گفت: «این جشنواره با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی به ویژه با موضوع سیره اهل بیت(ع) از مصادیق بارز کار تمیز فرهنگی است. از اهمیت این جشنواره همین بس که مزین به نام مبارک حضرت امام رضا (ع) بوده و برگزاری هر ساله آن گامی مثبت در جهت ترویج فرهنگ منور اهل‌بیت(ع) است.»

شامحمدی در پایان قول داد به جز جوایز کشوری، به برگزیدگان شهرستان به صورت ویژه سفر مشهد مقدس، تبرکی آستان قدس رضوی و بسته فرهنگی از سوی موسسه هفت‌برکه و شبکه جوان رضوی گراش اهدا شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top