بستن

زمان‌بندی شورای ششم: روزی یک عضو در شورا

هفت‌برکه: هر روز یک نفر از اعضای شورای شهر گراش در ساختمان شورا حضور دارد و این برنامه فعلا به صورت هفتگی در بین اعضا در چرخش است.

به گزارش هفت‌برکه، حدودا یک ماه از آغاز به کار شورای ششم در گراش می‌گذرد و با توجه به اینکه هر پنج عضو شورای شهر در ادارات دیگر شاغل هستند یک برنامه‌ریزی هفتگی برای حضور اعضا در ساختمان شورا شکل گرفته است که باید دید در آینده تا چه اندازه موفق خواهد بود.

دکتر علیرضا دانشور، رئیس شورای ششم در حال حاضر کارمند دانشکده علوم پزشکی، مصطفی خورشیدی، نایب رئیس شورای ششم و دبیر، سعید جعفری، سخنگوی شورای ششم و کارمند اداره برق شهرستان گراش، ناصر دلخوش، عضو شورای ششم و کارمند فرمانداری گراش و علی بیضایی، عضو شورای ششم و کارمند بیمارستان گراش هستند.

سعید جعفری، سخنگوی شورای ششم با اشاره به اینکه فعلا برنامه حضور اعضای شورا هفتگی است گفت: «در حال حاضر قرار است که با یک برنامه‌ریزی هفتگی هر روز یکی از اعضا در ساختمان شورای شهر حضور داشته باشیم، این برنامه فعلا هفتگی اعلام می‌شود تا در آینده با گذشت چند ماه احتمالا به یک برنامه ثابت برسیم.»

سخنگوی شورای ششم با اعلام برنامه این هفته افزود: «در هفته جاری شنبه مصطفی خورشیدی، یکشنبه ناصر دلخوش حضور داشتند و قرار است دوشنبه سعید جعفری، سه‌شنبه علی دانشور، و چهارشنبه علی بیضایی و پنجشنبه هم سعی داریم یک یا دو نفرمان همزمان حضور داشته باشیم.»

سعید جعفری در پایان گفت: «مسئول دفتر شورای شهر خانم طاهره خرم‌پی از ساعت ۸:۳۰ دقیقه و اعضای شورا نیز از ساعت ۹ در ساختمان شورا برای پیگیری کارهای مردم عزیز در شورا حضور داریم. جلسات شورای ششم شب‌های یکشنبه و چهارشنبه به صورت علنی و روزهای سه‌شنبه به صورت غیرعلنی ساعت ۲۱:۰۰ برگزار می‌شود. همچنین مردم عزیز برای ارتباط تلفنی با شورا در ساعات اداری می‌توانند با شماه ۵۲۴۴۵۶۰۰ تماس بگیرند.»

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

3 نظر

  1. با سلام
    بنظر من اگه هر ۵ نفرشون هم هر روز تو شورای بشینند هیچ کاری رو نمی تونن به سرانجام برسونن رای مردم و حتی خودم اشتباه بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top