بستن

شبیه‌سازی مصاحبه دانشگاه برای فرهنگیان آینده

هفت‌برکه: داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در یک برنامه‌ی شبیه‌سازی مصاحبه‌ی ورود به این دانشگاه شرکت کردند.

به گزارش هفت‌برکه، گروه نردبان و مدیریت آموزش و پرورش گراش در ادامه‌ی پایگاه انتخاب رشته، کارگاه شبیه‌سازی مصاحبه‌ی دانشگاه فرهنگیان را برگزار کردند.

در این برنامه که با حضور جمعی از فرهنگیان باتجربه، نومعلمان و دانشجومعلمان برگزار شد، داوطلبین دعوت شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در شرایطی مشابه مصاحبه قرار گرفتند تا ضمن آشنایی با فرایند مصاحبه و گزینش، نقاط قوت و ضعف خود را شناخته و با کسب آمادگی وارد مصاحبه اصلی دانشگاه شوند.

یونس زارعی، دانشجو معلم و دبیر مجموعه نردبان، درباره این برنامه گفت: «با توجه به اهمیت مصاحبه و گزینش در پذیرش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و همچنین با توجه به قانون استانی شدن سهمیه‌ها و حذف بند بومی از کد رشته‌ها، آمادگی داوطلبان بومی برای کسب نمره علمی و مصاحبه و رقابت با داوطلبین سایر نقاط استان از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین جهت و یا توجه به نتایج قابل قبول برنامه شبیه‌ساز سال گذشته، بر آن شدیم برای دومین سال متوالی این برنامه را با مدیریت آموزش و پرورش گراش به صورت مشترک برگزار کنیم تا دانش‌آموزان گراشی با آمادگی کامل در مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان حضور یابند.»

از ۲۴ سهمیه گراش، ۱۱ نفر بومی به مصاحبه دعوت شده‌اند و ۱۳ سهمیه دیگر قطعا به افراد غیر بومی خواهد رسید. هفت نفر از گراش، دو نفر از فداغ و دو نفر از خلیلی در این مرحله دعوت به مصاحبه شده‌اند که در صورت قبولی در مصاحبه می‌توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.

1 نظر

  1. پارسال آموزش و پرورش با محوریت یکی از افرادی که توی عکس ها حضور داره اومد برای این دانشجوها شاخ و شونه بکشه که مثلا من خودم انتخاب رشته و اینا برگزار می‌کنم. در نهایت سرش به سنگ خورد . واقعا چقدر این بچه ها نیتشون صاف بوده که دوباره اجازه دادن اداره باهاشون همکاری کنه. توصیه می‌کنم به دانشجوهای عزیز که نذارن ازشون سو استفاده بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top