بستن

بیضایی چراغ شفافیت مالی را در شورا روشن کرد

هفت‌برکه: علی بیضایی، جوان‌ترین عضو شورای ششم، برای اعلام اموال و دارایی‌های خود به مردم پیش‌قدم شد.

به گزارش هفت‌برکه، شورای ششم با شعار شفافیت با مردم کار خود را آغاز کرد. بعد از چند درخواست در فضای مجازی از اعضای شورای ششم برای شفافیت مالی در زمان انتخابات و اعلام هزینه‌های ستاد تبلیغاتی، علی بیضایی اولین کسی بود که لیست اموال خود را برای انتشار در هفت‌برکه ارسال کرد.

علی بیضایی با اشاره به منبع درآمد خود گفت: «من در حال حاضر علاوه بر شورای شهر، کارمند بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش و شرکت هرمز کامپیوتر هستم و منبع درآمدم از این محل‌هاست. همچنین یک باب خانه مسکونی در خیابان شهدای گمنام (محله‌ی برا)، یک قطعه زمین به متراژ ۲۴۰ متر پشت ایران‌خودرو گراش، یک اتوموبیل پراید و دو دستگاه موتورسیکلت دارم. من شفاف آمده‌ام و چیزی برای پنهان‌کاری نیست. خدمت به مردم باید صادقانه و شفاف باشد.»

بیضایی در ادامه با بیان اینکه هزینه ستادش در ایام تبلیغات کاملا شخصی بوده، افزود: «هزینه‌های ستاد تبلیغاتی من کاملا شخصی و بدون اسپانسر مالی بوده است و چیزی بالغ بر ۵۵ میلیون تومان شد. تیم فیلم‌برداری و تدوین ۱۴ میلیون تومان، پذیرایی ۱۰ شب در ستاد تبلیغاتی ۱۲ میلیون تومان، چاپ بنر ۷ میلیون تومان، مدیر روابط عمومی ستاد و طراح ۹ میلیون تومان، اجاره ستاد ۴ میلیون تومان، طراحی و چاپ پوستر ۴ میلیون تومان، تبلیغات یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، داربست یک میلیون و پانصد هزار تومان و ملزوماتی از قبیل نور و قالی یک میلیون و پانصد هزار تومان، هزینه‌هایی بوده که در ایام تبلیغات هزینه شده است.»

علی بیضایی در پایان خاطرنشان ساخت: «برای نصب و توزیع تراکت‌های تبلیغاتی هزینه‌ای نکرده‌ام و اعضای ستاد، دوستان و موتورسواران هیات موتورسواری در این بخش به صورت خودجوش مرا همراهی کردند، که جا دارد همین‌جا از آن‌ها تشکر کنم.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

7 نظر

  1. درود بر اقای بیضایی من بنظرم ایشان نوشته کارمند بیمارستان امیرالمومنین(ع) و هرمز کامپیوتر یعنی ازدو جا حقوق میکیرد که اینطور نیست ایشان کارمند هرمز کامپیوتر است که در قسمت کامپیوتر بیمارستان که در اجاره هرمز کامپیوتر است کار میکند و حقوق بگیر این شرکت میباشد و دیگه اینکه مگر شورا چقدر در امد دارد که ۵۵ میلیون تومان هزینه تبلیغات کرده است و بنظرم اگر قصد خدمت به گراش داره آن مبلغ خرج یک کار خیر کرده بود خاصیتش بیشتر بود تا حضور ایشان در شورا

  2. ۵۵ میلیون تومان خرج ستاد و تبلیغات.
    البته نیت اشان خیر است ولی این شورا په درامد مستقیم و غیر مستقیمی دارد که اذم این سرمایه گداری را بکند.
    شورا هم شده در کنار بورس و املاک و ظلا و سکه یک بازار سرمایه گداری دیگر

  3. ۵۵ میلیون تومان!!😳😳😳😳 و جزئیاتی که توضیح دادین جداگانه دادین؟ مگه هرمز کامپیوتر و بیمارستان چقد حقوق میدن که ایقد خرج کردی؟ در هر صورت همه شفاف‌سازی کنن. تمام اعضای شورا ، از شورای اول تا الان.

  4. سلام و ادب خدمت همشهریان عزیز
    جناب بیضایی ممکنه شفاف سازی کنید زمینی که در آن بنا کرده اید و اکنون ساکن آن هستید را از چه کسی خرید کرده اید تا جایی که همه اهالی آن محله (پاقلعه) میدانند که آنجا زمین شخصی نبوده و صرفا محلی برای پارکینگ عمومی بوده است که البته مستندات آن موجود است.همین یک مورد را با سند برای عموم شفاف سازی کنید لطفاً.
    با تشکر

  5. سلام
    جناب آقای بیضایی این نوع شفافیت صرفا مردم رو گول زدن و سرگرم کردن هست، اگر قرار بر شفافیت هست که باید دقیق و کامل باشه
    حالا شما اومدی چهارتا از داشته‌هات رو نوشتی که نشد شفافیت. نظرتون چیه ما در مورد شفافیت کنیم؟
    آقای بیضایی چندتا دستگاه ماینر داری؟
    چقدر سرمایه در بورس داری؟
    موتور پیست شما از چه نوعی هست؟
    آقایون محترم اعضای شورا یا شفاف سازی نکنید یا به شعور مردم با این جوگیری‌هاتون توهین نکنید.

  6. با سلام خدمت دوست عزیزی که کامنت گذاشته‌ و گفته‌اید زمین پارکینگ عمومی بوده منزل بنده سند تک برگ پلمب داره درصورتی که شک دارید میتوانم تصویر این سند را برای شما ارسال کنم.و بنده از آقای عباس قادری خریدام که ایشان هم از محمد ملکی خریده است اگر نیاز به مستندات دارید پیام دهید میتوانم برای شما ارسال کنم.

  7. وخدمت دوست عزیزی که گفتن ماینر و بورس و موتور سنگین:
    ماینر ندارم و میتونید استعلام بگیرید.احتمالا من دوره ای با خود گریشنا مصاحبه کردم تحت عنوان کارشناس نظر دادم و گاها به دوستان و آشنایان نیز مشاوره میدادم.
    در حال حاضر سرمایه ای در بورس ندارم و از شهریور ۹۹ خروج زدم و هیچ سرمایه ای نه در بورس ایران و نه فارکس و نه ارز دیجتال ندارم.میتوانم از حساب خود براتون اسکیرین شات بفرستم یا به صورت حضوری ببینید.
    در خصوص موتور سیکلت هر دو موتور بنده قانونی و دارای سند و ساخت ایران می باشد.موتور هم قابل شما رو نداره میتونید بیایید ببیند نهایتا یه دوری هم باهاش بزن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top