بستن

خبرنگاران در روز خبرنگار واکسن زدند

هفت‌برکه: تعدادی از خبرنگاران گراش به مناسبت هفده مردادماه، روز خبرنگار واکسن کرونا زدند.

به گزارش هفت‌برکه، بر اساس اعلام وزارت بهداشت خبرنگاران مانند معلمان، آتش‌نشان‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومی یکی از گروه‌های هدف هستند که باید واکسن تزریق کنند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو ماه پیش از رسانه‌های رسمی خواست که اسامی خبرنگاران خود را برای دریافت واکسن اعلام کنند.

هفته گذشته خبرنگاران موسسه هفت‌برکه در نامه‌ای خواستار لغو برنامه‌های روز خبرنگار به دلیل شرایط فوق قرمز کرونا در شهرستان گراش شدند. در کنار آن خبرنگاران گراش برای تشویق گروه‌های دیگر به واکسیناسیون در روز خبرنگار به همراه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش برای واکسن مراجعه کردند. 

مهدی آیینه‌افروز گفت: «در این مرحله خبرنگاران رسانه‌هایی رسمی شهرستان که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دارند واکسن زدند. پیگیر هستیم که سایر فعالان خبری شهرستان نیز بتوانند در روزهای آینده واکسن بزنند.»

در این مرحله ۶ نفر از خبرنگاران و عکاسان موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه هفدهم مردادماه، ساعت ۱۱ صبح به پایگاه تجمیعی واکسیناسیون صالحین مراجعه و واکسن کرونا  زدند. تعدادی از خبرنگاران نیز به دلیل ابتلا به کرونا در در ماه‌ اخیر امکان دریافت واکسن را نداشتند و در آینده برای واکسیناسیون اقدام خواهند کرد. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top