بستن

موج قرمز فوتبالی‌ها به خیابان آمد

هفت‌برکه: پس از کسب پنجمین قهرمانی این بار نوبت قرمزپوشان بود که به خیابان‌های گراش بیایند. دو هفته پیش استقلالی‌ها برد در داربی جشن خیابانی گرفته بودند.

تجمع هواداران فوتبال در شرایط کرونا، بازتاب زیادی نیز در فضای مجازی داشت که از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی انتقاد می‌کردند. ولی این بار هم فوتبالی‌ها برای شادی فوتبالی با موتور و ماشین خیابان را قرق کردند.

نکته جالب حضور مهندس حسین حسین‌زاده نماینده مردم جنوب فارس در جمع هواداران پرسپولیس در جلو حسینیه اعظم گراش بود. حسین‌زاده که از طرفداران سرسخت تیم استقلال است با یک توییت و همراهی با هواداران گراشی پرسپولیس در جشن پنجمین قهرمانی این تیم حضور داشت.

تیم پرسپولیس امشب ۸ مردادماه ۱۴۰۰ با پیروزی برابر پیکان تهران با نتیجه ۲ – صفر برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شد. این قهرمانی با شادی خیابانی هواداران این تیم در نقاط مختلف کشور همراه شد. 

عکس‌های هادی افشار از شب سرخپوشان را ببنید:

عکس‌های نازنین کشاورز را ببینید: 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

11 نظر

  1. انشاالله روحانی خبر رفتنش بیاد همه در شرایط برابر بجنگن.وزیر پرسپولیسی پسر وزیر پرسپولیسی وزیر ارتباطات پرسپولیسی

  2. تبریک به همه هواداران پرسپولیس❤❤❤
    بدبخت استقلالی ها خیلی وقته در حسرت جام موندن.
    شرط میبندم جام حذفی هم نمیتونن بگیرن😂😂😜

  3. پرسپولیس روحانی با کمک او پنج قهرمانی اوردولی دیگه دردولت جدیدترین خبرهانیست استقلال مظلوم ترین بودوقهرمانیهای پرسپولیس با کمک وزیران پرسپولیس هیچ ارزشی ندارد

  4. هواداران پرسپولیس یادتون باشه هیچ کدوم ماسک نزدی فردا که محرم اومد نگید مراسم عزاداری امام حسین باید تعطیل بشه شمایی که ادعا میکنید در این شرایط بحرانی کرونا تجمع کردی بدون رعایت پروتکل بهداشتی
    یاعلی
    (از نماینده محترم توقع بیش تری داریم )

  5. حسین زاده که استقلالی هست .ول کنید تیم مهم نیست ولی من استقلال دوست دارم چون اصالت شاهنشاهی داره و فقط بخاطر همین

  6. وقتی آقای حسین زاده میره توی همچین تجمعی،دیگه از بقیه مردم چه توقعی هست؟؟
    حالا کاش پرسپولیسی بود

    به نظرم این ها نمیدون کرونا چیه،یه سر بیمارستان برید ببنید تا لااقل اون ماسک رو بزنید

  7. نماینده لامرد دنبال احداث بزرگراه ۶ بانده تا شیرازه، و احداث شهرک جدید، نماینده جهرم دنبال بین المللی کردن فردگاه جهرم و احداث بیمارستان فوق تخصصی، نماینده ما هم دنبال بیانیه برا استقلال، و حضور در جمع هوادان پرسپولیس و پخش غذا و…
    ای خدااااااااااا

  8. قهرمانی ما تموم با کمک وزیر ورزش انشالله عروسی ها هم به کام همه…دیگه از این به بعد منتظر قهرمانی استقلال هستیم!!!!!!!!!!!!!!!!کرونا هم که شیطونه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top