بستن

جشن سه‌گانه پرسپولیسی‌ها

هفت‌برکه: پرسپولیسی‌های گراش برای سومین بار از آغاز سال ۱۴۰۲ برای شادی به خیابان ریختند. 

امسال توپ فوتبال به دلخواه قرمزپوشان می‌چرخد. از ابتدای سال ۱۴۰۲ پرسپولیسی‌ها ده بازی خود را با ده برد، ۲۴ گل زده و ۴ خورده به پایان برده‌اند. دو برد در دربی و فتح سه جام لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام این فصل را به یک فصل رویایی برای آن‌ها تبدیل کرد.

چهارشنبه ۱۰ خردادماه در فینال جام حذفی کشور، پرسپولیس ابتدا با یک گل پیش افتاد اما در ثانیه آخر بازی استقلال کار را به تساوی کشاند. در وقت اضافه، کاشته امید عالی‌شاه نتیجه را ۲-۱ کرد تا پرسپولیسی‌ها قبل از ضربات پنالتی کار را یک سره کنند. 

ساعت ۱۰:۴۰ با سوت پایان بازی، هواداران سرخ‌پوشان منتظر اهدای جام نماندند و به خیابان ریختند. قرمزها و آبی‌ها عادت دارند بعد از فتح یک جام یا برد داربی به خیابان بریزند اما امشب قرمزپوشان هر دو بهانه را با هم داشتند. 

این سومین حضور خیابانی پرسپولیسی‌ها از ابتدای سال بود. آن‌ها سوم اردیبهشت پس از بردن دربی صدم و ۲۹ اردیبهشت بعد از قهرمانی در لیگ برتر نیز به خیابان آمده بودند. 

مثل همیشه روبه‌روی حسینیه اعظم محل تجمع اصلی هواداران بود. خیابان‌های اصلی گراش و دو میدان شهید برزگران و شهید بهشتی شاهد صدای موتورسیکلت‌ها، انفجار فشفشه‌‌ها، بوق‌ها و اهتزاز پرچم‌های سرخ بود. آن‌ها به سنت سال‌های اخیر سری هم به خانه مرحوم حاج عباس صمیمی هوادار درگذشته پرسپولیس زدند. 

 شادی پرسپولیسی‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ادامه داشت و بسیاری از هواداران پرسپولیس با خانواده در این کارناوال شادی شرکت کرده بودند.

عکس‌های هادی افشار، نازنین کشاورز و غزاله شوری را ببینید.

 

 

عکاس عضو هیات مدیره انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top