بستن

خسته نباشید عیدانه به کادر درمان

هفت‌برکه: همزمان با عید غدیر خم، اعضای شورای تامین با حضور در بیمارستان گراش از خدمات کادر درمان تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش پنجشنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۰، همزمان با عید سعید غدیر خم، امام جمعه، فرماندار، دادستان، منتخب شورای اسلامی شهر و اعضای شورای تامین شهرستان گراش با هدف تقدیر از کادر درمان و مدافعان سلامت و عیادت از بیماران در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع)حضور یافتند.

مسئولین شهرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان از کادر درمانی، پزشکی و پرستاران با اهدای گل تقدیر کردند.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش با تبریک عید سعید غدیر خم با بیان اینکه مقابله با کرونا نیازمند همراهی و همکاری مردم است، اظهار داشت: کنترل، ریشه کنی و مقابله با شیوع ویروس کرونا نیازمند همراهی و همکاری مردم است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش کادر پزشکی و پرستاری در مبارزه با کرونا ستودنی است، خاطرنشان ساخت: مجموعه اجرایی شهرستان تمام تلاش خود را برای همراهی کادر درمان برای مقابله با این ویروس به کار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در این بازدید علاوه به گفتگو با کادر درمان در خصوص نحوه رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، از تلاشهای شبانه روزی آنان قدردانی کرد.

حجت السلام والمسلمین سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش در این بازدید گفت: تلاش کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا شایسته تقدیر است.

وی ضمن تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت با تقدیر از کادر درمان و مدافعان سلامت افزود: پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مستلزم همکاری آحاد جامعه است و همه در این زمینه باید همدل باشیم.

دکتر گلستان و مهندس هادی پور رئیس و مدیر بیمارستان از حضور مسئولین شهرستان در مرکز اموزشی و درمانی امیر المومنین علی(ع) و دیدار با کادر درمان تقدیر کردند.

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top